Motosiklet ile ilk düşüşüm ve tabiki kamyonlar

Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
375
Çok sağol, aklımda bulunsun. :cat:



Bunlarla durup tek tek uğraşmamız lazım anlaşılan. Gördüğün gibi durmadan geçip gittiler.



Evet çok yanaşmam talihsizlik oldu. Düşmeseydim iyi olacaktı ama bu kadarına şükür diyelim.



Plakaları tespit ettim. Torbalı belediyesine çöp kamyonu taşıyorlar bunlar. Belediyeye yazıp en azından ne halt yediklerini bildirsinler diye düşünüyorum aslında. Henüz karar vermedim. Karakola felan gitmek istemiyorum, şimdi ilgilenmeyecekler felan birde bu tipler yüzünden sinir katsayım yükselecek.



Eğer biraz insansalar yavaşlarlardı diye düşünüyorum. Ama riske atamadım ve ben geçmeye çalıştım kenara.



İyiki uçurum değildi, sonuç çok fena olurdu gerçekten de. Hatta çalı ve çimlerden oluşan bir yerdi baya yumuşak etki yaptı. Videodan sonra farkettim, yaklaşık bir metre ilerisi su birikintisiymiş, çamurlu. Oraya da düşmediğim için şanslıyım.
Karakola değil adliyeye gidin savcılığa mecbur ilgilenecekler.....
 
Katılım
31 Eki 2013
Mesajlar
556
Çok geçmiş olsun.İmkan var ise bu görüntüler ile şikayetçi olun.Plaka ve ya nakliye firması tespit edilebilir.Bu nedir ya canın da olabilirdin.Yana inmek ile çok doğru yapmışsın!

Beni MARS lojistiğe ait TIR sıkıştırmıştı. Plakası alıp ertesi günü MARS'ı altına üstüne getirmiştim. Genel müdür yardımcısı arayıp özür üzerine özür dilemişti. Şoföre tutanak tutulmuştu, ve tekrarda eğitime sevk edilmişti vs. Bu belgelerin hepsini de paylaşmışlardı.
 
Katılım
17 Kas 2017
Mesajlar
10
Selam,

Karşıdan gelen kamyonlar sollama yapılmayacak noktada sollama yaparak sizi ve trafiği riske atmışlar lakin çok panik olmuşsunuz gereksiz yere orada biraz daha soğukkanlı davranmanız gerekirdi. Ufakta olsa görünmez kazalar sebepli ya da sebepsiz yere aniden ortaya çıkma gibi kötü huyları olan şeyler o yüzden biraz daha panikten heyecandan arınarak motora binmek lazım mental anlamda.

Saygılar.

Haklısınız, benim de bu olaydan edindiğim tecrübeler oldu.

Kardeşim çok geçmiş olsun. Aynen ben de iyi ki uçurum değilmiş diyordum ki sen yazmışsın.
Ama bu görüntüleri mutlaka şikayet için kullanmalısın. Yoksa o sığır aynı hamleleri yapmaya devam edecektir.
Ayrıca belediye ye çalıştığını yazmışsın. Onu da mutlaka bildir bence. Bir şekilde bu hareketin cezaya dönmesi lazım.
Tekrar çok geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın.

Çok geçmiş olsun - mutlaka hakkınızı arayın, hayat bu kadar ucuz değil.

Karakola değil adliyeye gidin savcılığa mecbur ilgilenecekler.....

Çok geçmiş olsun.İmkan var ise bu görüntüler ile şikayetçi olun.Plaka ve ya nakliye firması tespit edilebilir.Bu nedir ya canın da olabilirdin.Yana inmek ile çok doğru yapmışsın!

Beni MARS lojistiğe ait TIR sıkıştırmıştı. Plakası alıp ertesi günü MARS'ı altına üstüne getirmiştim. Genel müdür yardımcısı arayıp özür üzerine özür dilemişti. Şoföre tutanak tutulmuştu, ve tekrarda eğitime sevk edilmişti vs. Bu belgelerin hepsini de paylaşmışlardı.

Şimdilik Torbalı belediyesine ve BİMER'e bir şeyler yazdım.
 
Katılım
5 Ocak 2018
Mesajlar
198
Görüntülerle birlikte savcılığa başvurun ama hiçbir şey çıkmayacağını siz de iyi biliyorsunuz ☹
 
Katılım
17 Kas 2017
Mesajlar
10
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
o kamyondaki yaratığa ne denir bilemem, solladın dönüşü olmayan karşıdan geleni görmeden yaptığın bir hata, hata olarak kabul edilebilir ama senin düştüğünü gördü o şerefsiz! bir yerde dur, insan olduğunu hatırla ne olduğuna bir bak.

ya düşerken ayağını kırdıysan veyahut boynuna bir darbe aldıysan, yani bu kamyoncuların bazıları cidden yaratık, ağzıma ne küfürler geliyor.

çok geçmiş olsun, siz de baya kibar birisisiniz, cidden sakin sakin olayı kabullenmişsiniz, yalnız bir hatanız var ki, kornayı kullanmamışsınız, en azından bu yaratığın önündeki kamyona korna tepkisi verseydiniz belki sonraki kamyon sizi bu kadar sıkıştıramayabilirdi, kendinize dikkat edin, trafikte eliniz kornada olsun, bu ülkede kurallar vs. hikaye, kendinizi görünür yapmak için ne olursa yapın.
 
Katılım
17 Kas 2017
Mesajlar
10
o kamyondaki yaratığa ne denir bilemem, solladın dönüşü olmayan karşıdan geleni görmeden yaptığın bir hata, hata olarak kabul edilebilir ama senin düştüğünü gördü o şerefsiz! bir yerde dur, insan olduğunu hatırla ne olduğuna bir bak.

ya düşerken ayağını kırdıysan veyahut boynuna bir darbe aldıysan, yani bu kamyoncuların bazıları cidden yaratık, ağzıma ne küfürler geliyor.

çok geçmiş olsun, siz de baya kibar birisisiniz, cidden sakin sakin olayı kabullenmişsiniz, yalnız bir hatanız var ki, kornayı kullanmamışsınız, en azından bu yaratığın önündeki kamyona korna tepkisi verseydiniz belki sonraki kamyon sizi bu kadar sıkıştıramayabilirdi, kendinize dikkat edin, trafikte eliniz kornada olsun, bu ülkede kurallar vs. hikaye, kendinizi görünür yapmak için ne olursa yapın.

Çok sağolun. Geriye dönük mesajlarımın birinde yazmıştım. Benim de bu olaydan kendi adıma çıkardığım dersler oldu. Çok haklısınız. Herifler bana selektör yaparken ben onlara ne selektör yaptım ne de korna çalabildim. Sanırım bu da onların uyarısını kabullendiğim anlamını uyandırdı onlarda. Açıkçası daha yeni motor kullanmaya başladım ve tecrübem bir çoğunuzdan azdır. Korna selektör gibi detaylar ile uğraşmak yerine, kontrolü elimde tutmaya odaklandım sanırım. Hayatta kalma iç güdüsü olsa gerek.
 
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
398
Çok büyük geçmiş olsun. Sizi öldürmeye teşebbüs etmişler. Cezasız kalmamalı başınıza gelen ama ülkenin durumu belli. Yapanın yanına kar kalıyor. Gene de yetkili kurumlara şikayet etmekte fayda var (bimer, cimer gibi).

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

Çok sağolun. Geriye dönük mesajlarımın birinde yazmıştım. Benim de bu olaydan kendi adıma çıkardığım dersler oldu. Çok haklısınız. Herifler bana selektör yaparken ben onlara ne selektör yaptım ne de korna çalabildim. Sanırım bu da onların uyarısını kabullendiğim anlamını uyandırdı onlarda. Açıkçası daha yeni motor kullanmaya başladım ve tecrübem bir çoğunuzdan azdır. Korna selektör gibi detaylar ile uğraşmak yerine, kontrolü elimde tutmaya odaklandım sanırım. Hayatta kalma iç güdüsü olsa gerek.

Bence selektör falan hikaye doğru olanı yapmışsınız selektöre güvenip olduğunuz yerde kalsaydınız felaket olurdu. Burada bildiğin cinayete teşebbüs etmişler.
 
Katılım
17 Kas 2017
Mesajlar
10
Çok büyük geçmiş olsun. Sizi öldürmeye teşebbüs etmişler. Cezasız kalmamalı başınıza gelen ama ülkenin durumu belli. Yapanın yanına kar kalıyor. Gene de yetkili kurumlara şikayet etmekte fayda var (bimer, cimer gibi).

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------



Bence selektör falan hikaye doğru olanı yapmışsınız selektöre güvenip olduğunuz yerde kalsaydınız felaket olurdu. Burada bildiğin cinayete teşebbüs etmişler.

Teşekkür ederim. BİMER'e ve Torbalı Belediyesine bir şeyler yazdım. Bakalım ne diyecekler. Yada bir şey diyecekler mi?
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
225
Haber kanallarının whatsapp ihbar hattına video olarak atın, daha faydalı olur.bu arada büyük geçmiş olsun diliyorum, tüm forumdaşların da kandili mubarek olsun:king:
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Haber kanallarının whatsapp ihbar hattına video olarak atın, daha faydalı olur.bu arada büyük geçmiş olsun diliyorum, tüm forumdaşların da kandili mubarek olsun:king:


Mübarek kandil gecesinin,İnsanların,birbirlerine saygılı,merhametli,hoşgörülü,şekli,rengi,ırkı,kökeni bir tarafa sadece ''insan'' olduğu için değer gören bir yaklaşımla,toplumsal huzuru sağlayıp bu doğrultuda yasamayı diliyorum...
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
tehlikeyi önceden sezmen gerekiyordu panpa. kamyon sana yaklaşmadan kendini sağ tarafa atman lazımdı.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Motorun pulsar 200. Kamyonlardan kaçabilecek kabiliyette. Kamyonlar hatalı veya hatasız sollamaya çıkmasa bile kendini 2 kamyon arasına sıkıştırdığın için rüzgardan kaza yapma ihtimalin var. Kamyonlar daima arkanda olmalı. Seni sollayacak veya senin takibinde seyretmemen gerekli. 125lik motorların gücü yetmez ama pulsarla kaçılabileceğini düşünüyorum. Geçmiş olsun.

Edit: vidyoyu izlemeden yorum yapmıştım. Olay ters istikamette ceryan ediyormuş. Bu mesajda ek bilgi olarak dursun.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2018
Mesajlar
823
Geçmiş olsun, trafikte olabilecek en az zararlı kazayı yapmışsınız..
Yanlış anlamayın ama Allah her motorcuya ilk ve son kazasını bu şekilde geçirmeyi nasip etsin. Bir laf vardır "Yeri öpmeden motorcu olunmaz". Çünkü ne yaparsan yap bir kez düşmeden yeterince temkinli motor kullanmıyorsun.. Kamyoncu sizi fark etmeyip ezip geçebilirdi de..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yerinizde olsam şikayetçi olur ve alacağımı alırdım. Birde utanmadan hala gelmesi yok mu ...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Ayağımdaki alçıyla platinlerin topyekünü bunların ........!!!! Sövüyom sövüyom durulamıyom!!!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst