- Katılım
- 17 Nis 2018
- Mesajlar
- 13,447
- Motosikleti
- D400
200 kiloluk motosiklette 100 beygir ile 150 beygir arası farkın hissedilebildiği durum günlük kullanımda çok sınırlı. Genel olarak aynı gibiler tecrübemce.
Belki de o biraz motosikletin hızı hissettirmesinden olabilir... Çok yüksek hızlarda bile titreşimsiz, stabil ve yolu kavrayan motosiklet mevcut. Millet deli gibi kullanıyor, çünkü o an deli gibi hissetmiyor, "yapabilirim n'olcak" diye hissediyor. Motosikletin verdiği güveni yanlış anlamak kötü...
kesinlikle katılıyorum, benim motor 100 den sonra zaten kendi otomatik fatiha okuyo :queen: altımda parcalanacakmış gibi.