
150hp sacmasapan bir guc...
Demek istedigim gaz kontrolu isteyen guc. Hemen hemen hic bir durumda direk kokleyemeyeceginiz, surekli lastigin yola aktarabilecegi miktarda gucu bileginize bilincli olarak iletmek durumunda kaldiginiz guc.
Tork meselesi de isin icine girdigi icin belli bir rakam vermek yanlis belki ama, bence islak 200 kilodan hafif 70 beygir bir motosiklet rahatlikla bu sinifa girer.
Tipik bir 250 beygir arabayi ya da 250cc motosikleti koklediginizde aksiyondan ziyade bir miktar gurultu cikar cogu zaman...
Bu araclarda kendi kendinize basinizi belaya sokmak icin bir miktar bela ariyor olmaniz lazim.
Elektronik yardimsiz bir Porsche Turbo'da ya da 900+cc bir naked/SS'te ise aktif olarak ölmemeye gayret etmek gerekiyor cogu zaman
Tabii ki fazlaca genelledim. 300 kilo 75 beygir bir Harley cruiser gayet guvenli, 4 silindir 250cc Kawasaki SS gayet agresif olabilir.
Olumsuz trafik ve yol sartlari ise tum iki tekerlekli araclari guvensiz yapabilir, vs.