MOTOSİKLET HAYATINIZI NASIL DEĞİŞTİRDİ??

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
200 kiloluk motosiklette 100 beygir ile 150 beygir arası farkın hissedilebildiği durum günlük kullanımda çok sınırlı. Genel olarak aynı gibiler tecrübemce.



Belki de o biraz motosikletin hızı hissettirmesinden olabilir... Çok yüksek hızlarda bile titreşimsiz, stabil ve yolu kavrayan motosiklet mevcut. Millet deli gibi kullanıyor, çünkü o an deli gibi hissetmiyor, "yapabilirim n'olcak" diye hissediyor. Motosikletin verdiği güveni yanlış anlamak kötü...


kesinlikle katılıyorum, benim motor 100 den sonra zaten kendi otomatik fatiha okuyo :queen: altımda parcalanacakmış gibi.
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
eleştiri yapan var mı bilmiyorum ancak videolar da daha yeniyken naçizane bir eleştride bulunayım, kanalınızı çok kişisel videolarla doldurmayın derim, ne kadar ciddi olursanız ki bu resmiyet manasında değil, ele alınacak konuları ciddi seçerseniz ve işlerseniz o kadar akılda kalıcı olursunuz.

Mesela motor aksesuarlarından kadınlara uygun olanları inceleseniz ya da motorcu kadınların trafikte yaşadığı sıkıntıları ele alsanız gibi bir konu aklıma geliyor, yani videolara itina gösterirseniz bence akılda kalıcı olacaksınız, tabi sadece kadınlara özel konuları da işlemenize gerek yok yine ürün incelemesi gibi şeylerde yapabilirsiniz, kadınların da bu konuda aktif olması en çok istediğim konulardan biri.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2019
Mesajlar
109
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büyük makine olsa değiştirirdi ama 150 cclik bir motor değiştirmiyor :(
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Kral öyle deme dusuk cc daha bi tatlı ortamı var rekabet yok sidik yarışı yok herkes bırbırının haline gülüyor :D


abi cok yanlış düşünüyorsun :cherry:

CG ve drift kullanıcıları arasındaki rekabet moto Supersports turnuvasında yok.

adamlar 125 150 cc motoru kurlacayıp sahil şeridinde kasksız yarış yapıyorlar :queen:
 
Katılım
20 Eyl 2019
Mesajlar
61
eleştiri yapan var mı bilmiyorum ancak videolar da daha yeniyken naçizane bir eleştride bulunayım, kanalınızı çok kişisel videolarla doldurmayın derim, ne kadar ciddi olursanız ki bu resmiyet manasında değil, ele alınacak konuları ciddi seçerseniz ve işlerseniz o kadar akılda kalıcı olursunuz.

Mesela motor aksesuarlarından kadınlara uygun olanları inceleseniz ya da motorcu kadınların trafikte yaşadığı sıkıntıları ele alsanız gibi bir konu aklıma geliyor, yani videolara itina gösterirseniz bence akılda kalıcı olacaksınız, tabi sadece kadınlara özel konuları da işlemenize gerek yok yine ürün incelemesi gibi şeylerde yapabilirsiniz, kadınların da bu konuda aktif olması en çok istediğim konulardan biri.

--

Bunları ben de düşündüm ama biraz kameraya YouTube ortamına alışmaya çalışayım ilk etapta dedim.
Bir de şöyle bir şey var ürün incelemesi yapan motosiklet incelemesi yapan o kadar çok kişi var ki hem de çok tecrübeli bilgili arkadaşlar. Onların yanında benim bilgilerim yaş ve tecrübe itibariyle biraz eksik kalabilir diye girişmedim henüz. Ama biraz zaman geçsin güzel projeler var aklımda bu konuda

Kadınların aktifliği konusunda desteğiniz için gerçekten çok teşekkür ederim zamanla çok daha iyi şeyler ortaya çıkaracağım eminim :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------

tamam tamam inandım bu sefer, tam bir bayan sürüşü :queen:

Şahsi fikrim diğer videolarından daha güzel olmuş, motosikleti anlatan bir kadın yerine direk süren kadın her zaman daha dikkat çekici olacaktır.

Ay siz erkekler harika sürücülersiniz :queen:

Sabah sabah duran motora arkadan çarptı hıyarın birisi :farao:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
valla iyi sürücü bile değilim, tecrübesiz oldugumu hep söylerim :queen:

motosikletin koruma demiri olmasa 2 motorluk masraf cıkmıştı şimdiye kadar bana :queen:

ooo sabah sabah masraf cıktı, umarım videolardan iyi para kazanırsın da yaptırırsın
 
Katılım
20 Eyl 2019
Mesajlar
61
valla iyi sürücü bile değilim, tecrübesiz oldugumu hep söylerim :queen:

motosikletin koruma demiri olmasa 2 motorluk masraf cıkmıştı şimdiye kadar bana :queen:

ooo sabah sabah masraf cıktı, umarım videolardan iyi para kazanırsın da yaptırırsın

-

Koruma demirini kaça yaptırdınız valla ben de yaptıracağım sanırım bu gidişle,

Masraf çıkmadı neyse ki ufak çizikler var da işte İstanbul trafiği her şey oluyor :silent:
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,448
Motosikleti
D400
Aldıgımda vardı benim, ama koruma demiri önemli.

azıcık şekil şukul olacaz diye bi deviriyorsun motoru sonra eller havaya :thumleft:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst