motosiklet giysileri alaninda turk uretici bulaamadim yardim lutfen

Katılım
10 Tem 2009
Mesajlar
2
Arkadaslar ben motosiklet giysileri ureten bir turk ureticiye simdiye kadar rastlayamadim.Gecen gun internette de bayagi arastirdim ama ya bende bi kitlik var yahut da turkiyede motor giysisi uretiminde bir kitlik var heralde cunku bulamadim.Sizde motosiklet kiyafeti ureten ozellikle ozel urunler ureten firmalar var ise bunlari bu konu basligi altinda yazmanizi rica ediyorum.Markalarin turk markalari olmasi tercih nedenidir:D
Saygilarrr
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
izmir kahramanlarda bir firma vardı kendi üretimlerini satıyorlardı ama firmanın ismini hatırlamıyorum ne yazıkki
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
114
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harbiden de bi de motosiklet ön kaldırıyo zaten montları da güzel deil bi şeye benzemio:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
LBC ve NIC diye iki firma var .. başka varmı bilmiyorum .. 2006 1. fuarda ürünlerini görmüştüm yanılmıyosam ilk yıllarıydı. Yerli üretimi alım yaparak deteklersek altı üstü 2.5 m bez parçası bi kaç plastikten oluşan montlara 100 lerce € saçmayız..

zaten çoğu firma çinde üretim yaptırıyo..
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
motobot var bot olarak %100 türk üretimi o da değil mi:silent:

montları da gayet şık bence :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
LBC ve NIC diye iki firma var .. başka varmı bilmiyorum .. 2006 1. fuarda ürünlerini görmüştüm yanılmıyosam ilk yıllarıydı. Yerli üretimi alım yaparak deteklersek altı üstü 2.5 m bez parçası bi kaç plastikten oluşan montlara 100 lerce € saçmayız..

zaten çoğu firma çinde üretim yaptırıyo..


aynen katılıyorum bez parçasına o kadar para vermeyiz hem para Türkiye ye kalır
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
LBC ve NIC diye iki firma var .. başka varmı bilmiyorum .. 2006 1. fuarda ürünlerini görmüştüm yanılmıyosam ilk yıllarıydı. Yerli üretimi alım yaparak deteklersek altı üstü 2.5 m bez parçası bi kaç plastikten oluşan montlara 100 lerce € saçmayız..

zaten çoğu firma çinde üretim yaptırıyo..
Hakkımızda

Mototeks motor ekipmanları (nic motor) Türkiye’de ki motosiklet tutkunlarına en kaliteli ürün ve hizmeti sunmak için 2006 yılında İstanbul’da kurulmuştur.

%100 TÜRK SERMAYESİ ile kurulan mototeks motor ekipmanları halihazırda üretimini Pakistan ‘da sürdürmekte
http://www.nicmotor.com/hakkimizda.asp
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
LBC ve NIC diye iki firma var .. başka varmı bilmiyorum .. 2006 1. fuarda ürünlerini görmüştüm yanılmıyosam ilk yıllarıydı. Yerli üretimi alım yaparak deteklersek altı üstü 2.5 m bez parçası bi kaç plastikten oluşan montlara 100 lerce € saçmayız..

zaten çoğu firma çinde üretim yaptırıyo..

katılıyorum. yerli üretimi desteklemek üretim yapan firmanın büyümesi demek çok daha kaliteli ürün çok daha kaliteli hizmet demek. daha az ödiyerek hemde :wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
176
yabanci mal istersen hein gericke derim kalite/fiyat orantisi mukemmel ben cogu markayi denedim simdi hein gericke kullaniyorum ama bazen model olarak alpinestars dainese de aldigim oluyor.
 
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
183
BEn Motobot marka yazlık bot kullanıyroum, Türk markası olması lazım. Çok memnunum, tavsiye ederim.:cat:
 
Katılım
7 Şub 2009
Mesajlar
136
kışlık lbc montum var ,beni bir gün olsun üşütmedi sağolsun.. korumalarıda ithallerden çok da farklı görünmüyor. bi bak bakalım.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ankara'da fuarda bir izmir firmasıyla konuşmuştum. deri mont üretimi yapıyorlardı. kartlarını da almıştım ama ismini şu an hatırlamıyorum. yalnız ürünlerinin daha çok geliştirilmesi lazım. türk üreticiyi destekleyelim, yabancı markalara paramız gitmesin haklısınız, eyvallah da, onlarda bi işi yapıyorsa adam gibi yapsınlar ama di mi? dikişler kaltesizdi, kalıplar tam oturmuyordu filan. üstelik bu eksikleri gidermek için para harcamak ve maliyeti yükseltmek de gerekmiyor. sadece yapılan işe biraz daha özen göstermek yeterli olacak.

ayrıca arkadaşların dediği gibi motobot var ayakkabı ve bot alanında. yani araştırınca aslında varmış türk firması pekala...
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
lbc kullanan görmedim.ama nic markayı tavsiye eden çok kişi var.ayrıca kesinlikle çin ve hint malı montlara -yüzde 80 e yakını hindistanda ve çinde üretiliyor- o kadar çok para vereceğimize.yerli malı alalım.şuan vasat üretim yapsalar dahi biz desteklersek ileride kaliteyi aşarlar gibime geliyor..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst