Motosiklet Fuarına HepBirlikte Gidelim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daha 1 ay var be helal vallah cok erken konusuyorsunuz bence :)
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
jackaan le bir görüş istersen eğer 70kg altıysan seni alabilir belki

arkdaşlar aklıma şimdi geldi avrpuya yakasından ve anaolu yakasından gelecek arkdaşlar için 1 i anadolu 1 i avrpua yakası olmak üzere 2 buluşma yeri karalaştıralım. e5 de bi yerde de topluca buluşuruz yolumuza devam ederiz

70 ın bıraz ustu soyledıgın sey guzel bulusma yerınede bı fıkır soylıyım:queen:

2. kopru cıkısı hepımız bulusuruz ok:cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
jackaan le bir görüş istersen eğer 70kg altıysan seni alabilir belki

arkdaşlar aklıma şimdi geldi avrpuya yakasından ve anaolu yakasından gelecek arkdaşlar için 1 i anadolu 1 i avrpua yakası olmak üzere 2 buluşma yeri karalaştıralım. e5 de bi yerde de topluca buluşuruz yolumuza devam ederiz

Katiliyorum mantikli :cat:
FArkli yakalardan gelecek arkadaslarin bosu-bosuna yolu uzatarak tek bir bulusma noktasina odaklanmalari gereksiz ve manasiz. Cozum her iki yaka icin bir nokta olusturulmasi akabinde anadolu ve avrupa guruplarinin birlesecegi tek bir ortak noktadan grupca yolumuza devam etmek...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
282
MOTOSHOW’08 Motosiklet ve Aksesuar Fuarında Motosiklet.net Team leri olarak siz değerli dost ve arkadaşlarım ile görüşmek ve tanışmak isterim.Sizde dilerseniz buluşalım tanışalım :)

Buluşma yeri ve saati :MT standı saat 12:00 23 mart.

Yapacağınız değerlendirmeler,ve yorumlar icin şimdiden ::thanks: .

::tutkuy:: ::coool:: :rendeer: ::cheeeeer


Not: Gelecek arkadaşların yanında bilumum meyve suyu ve sandviç getirmeleri rica olunur,kuru kuru kaynaşmamak ve aç kalmamak için :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
23 mart pazar günü 10-11 gibi fuar merkezinde olurum diye umuyorum...buluşma hakkında fikri olan varsa sölesin.hepimize uyarksa okeyliyelim
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
abi ben ankaradan gelmeyi düşünüyorum nasipse yazın bir motosiklet almak isitiyorum zor da olsa babamı ikna ettim sonunda.inşallah gelirsem pazar günü olur
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
282
Bende düzceden gitmeyi düşünüyorum nasip olursa.Düzceden gidecek olan cok kişi var,her kez grup lar şeklinde gider diye düşünüyorum,bizde bir grup yapdık kendi aramızda ,diğer arkadaşlarımızla orada buluşuruz.Saat 11 civarında orada oluruz sanıyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar zaten fuarda MT standı genel buluşma ve toplaşma yeridir:cat:

gidecek arkadaşların yanında bilumum meyve suyu ve sandviç götürmeleri rica olunur,kuru kuru kaynaşmamak için:p
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bende cumartesi ve pazar günü fuar alanında olacağım o saatlerde olmaya çalışırım umarım burada yazan arkadaşlarla tanışabiliriz eskişehirden selamlar
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
399
açıkcası bi mani çıkmazsa Zen'ciler olarak grup halde gelmeyi konuştuk bgnkü buluşmada.. inş gerçekleşir ve tanışma imkanına sahip oluruz :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçen sene gibi redbull sponsor olursa beleş redbulun dibine vururuz içecek almaya gerek kalmaz :)

geçen sene neydi yaw 3 tane içtim sahiden kanatlanmıştım :)

pazar günü bende geliyorum ama kaç gibi belli olmaz, mt standına uğrarım.
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
bende 18 inde antalya ya gideceğim ve büyük ihtimalle pazar günü geleceğim orda görüşürüz:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
antalyadaki fuar ne zaman..??
:silent::silent:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
Arkadaşlar ben ankaradan geleceğim ve istanbula vardığımda levent 'de olacağım. Acaba levent 'den nasıl ve neleri kullanarak fuara gidebilirim, acaba bilir kişiler bana bir harita yapabilirmi yani adım adım söyleyebilirmi :silent:
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Arkadaşlar ben ankaradan geleceğim ve istanbula vardığımda levent 'de olacağım. Acaba levent 'den nasıl ve neleri kullanarak fuara gidebilirim, acaba bilir kişiler bana bir harita yapabilirmi yani adım adım söyleyebilirmi :silent:
mt istanbul avrupa yakası sanırım beşiktaş meydanında 23 ün de buluşacak biz de anadolu yakasın dan gelcez..beşiktaş meydana gidebilirsin konvoy olacak sanırım
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Valla bizde gelicez arkadasımla ancak araba ile gelicez :( ikimizinde motosikletleri burda değil :( Ama MT standında tanısmak ısterız.
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
mt istanbul avrupa yakası sanırım beşiktaş meydanında 23 ün de buluşacak biz de anadolu yakasın dan gelcez..beşiktaş meydana gidebilirsin konvoy olacak sanırım

motorum yok, sanırım tek başıma gideceğim fuara. Fuarda iyice gezip tozup alacaklarımı almayı düşünüyorum tabi uygun fiyata aranan kalite :cat:
---

Motorumuda fuardan sonra ankaraya döndüğümde veya istanbuldan almayı düşünüyorum...
---

Hepimiz için hayırlısını diliyorum ALLAH tan, inş herkes fuardan önce bolbol para kazanır ve almak istedikleri, gönül verdikleri ürünlere ulaşabilirler...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst