jackaan le bir görüş istersen eğer 70kg altıysan seni alabilir belki
arkdaşlar aklıma şimdi geldi avrpuya yakasından ve anaolu yakasından gelecek arkdaşlar için 1 i anadolu 1 i avrpua yakası olmak üzere 2 buluşma yeri karalaştıralım. e5 de bi yerde de topluca buluşuruz yolumuza devam ederiz
jackaan le bir görüş istersen eğer 70kg altıysan seni alabilir belki
arkdaşlar aklıma şimdi geldi avrpuya yakasından ve anaolu yakasından gelecek arkdaşlar için 1 i anadolu 1 i avrpua yakası olmak üzere 2 buluşma yeri karalaştıralım. e5 de bi yerde de topluca buluşuruz yolumuza devam ederiz
arkadaşlar zaten fuarda MT standı genel buluşma ve toplaşma yeridir:cat:
gidecek arkadaşların yanında bilumum meyve suyu ve sandviç götürmeleri rica olunur,kuru kuru kaynaşmamak için![]()
Bu konuyu hatırlattığın icin tş ederim babaçiyiyecek cok önemli.
mt istanbul avrupa yakası sanırım beşiktaş meydanında 23 ün de buluşacak biz de anadolu yakasın dan gelcez..beşiktaş meydana gidebilirsin konvoy olacak sanırımArkadaşlar ben ankaradan geleceğim ve istanbula vardığımda levent 'de olacağım. Acaba levent 'den nasıl ve neleri kullanarak fuara gidebilirim, acaba bilir kişiler bana bir harita yapabilirmi yani adım adım söyleyebilirmi :silent:
mt istanbul avrupa yakası sanırım beşiktaş meydanında 23 ün de buluşacak biz de anadolu yakasın dan gelcez..beşiktaş meydana gidebilirsin konvoy olacak sanırım