Motosiklet Fuarına HepBirlikte Gidelim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
304
arkadaşlar fuarda müşterilere ne gibi olanaklar sağlanmaktadır bize avantajları ne olur
yardımcı olabilirmisiniz acaba
bi motor sahibi yapın beni :)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
ewt beraber gidek :) yiyek içek gelek :) harbi güzel bi fikir saat ikide taksimde herkes elinde kırmızı mürekkepli kalemle gelsin ahuaha :)
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Mecidiyekoy'de kopru alti asiri kalabalik ve fazla hareketli bir yer. Herkesin belirtilen saate sadik kalarak ayni an'da gelemeyecegini goz onunde bulunduracak olursak o kadar kalabalik ve ayakalti bir mekanda dostlarimizi beklemek zor olacaktir. Zira gelen herkes aninda, "kapti-kacti" hesabi fuar'a yola koyulmayacak. Arkadaslari biraz beklesecegimiz aşikar ve bu yuzden daha rahat toplanabilecegimiz, musait, genis ve trafigi fazla olmayan bir yer (meydan hatta) bulmaliyiz bence :bounce:
katılıyorum daha sakin biryerde toplanmak daha mantıklı .
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
besıktas barboros anınıtı nasıl olur kocaman alan rahatca toplanılır
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
bende gelmek istioyurm biri benide alsın :):)

..................kaç kilosun?:p

:mrgreen:ağır dilsen seni alırım:queen:beraber giderizzzzzzzzzz

arkadaşlar fuarda müşterilere ne gibi olanaklar sağlanmaktadır bize avantajları ne olur
yardımcı olabilirmisiniz acaba
bi motor sahibi yapın beni :)
merak etme fuara gelen bir sürü motor gelecek .aralarında satılık olanda vardır.bakarız sana bişiler:queen::queen::queen::queen::queen: yaşasın fuar yaklaşıyooooooooo:queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
545
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
284
kask var yahu :) o kadarda değil kendi motorumuzda vardı bws 2005 model satınca yaya kaldık
ne yapalım mayısa sonuna kadar yayaız :D:D
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
şu buluşma işi bir netlik kazanırsa sorun olmaz ben alırımseni...bakalım arkadaşlar buluşma işine ,yere ne diyecek?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst