- Katılım
- 29 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,328
nisan ayında bende motoru park ederken ayağımı sıkıştırıp kırmıştım,ertesi gün sabahtan atladığım gibi motora hastaneye gittim.sonuçta ayağımı alçıya alan doktor beni motoruma kadar götürüp şaşkın bakışlar arasında uğurlamış bende eve alçılı ayak la gitmiştim.O sırada beni görenlerin şaşkınlıklarını hatırlıyorumda 

