motosiklet aşkı hiç bitmez...

Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Motosiklet aşkı hiç bitmez diyenleri destekleyecek bir foto buldum sizlerle paylaşmak istedim.( Daha önce verilmedi sanıyorum )

 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
arka frene basmadan sadece ön frenle dura bilirse ne ala yoksa sakat ayağa kardeş gelir
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
walla aşk bitemezde, bu halde kullanmaya dewam ederse ızdırapta bitmez :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
walla aşk bitemezde, bu halde kullanmaya dewam ederse ızdırapta bitmez :)

Tam yerinde nokta vuruşu..Bu şekilde motor kullanan adam bırakın motorcuyu adam bile değil..Çünkü kendi canını bırakın o yol üzerindeki insanlarında hayatını tehlikeye atıyor.Bu motor aşkından çok dingilliğe benziyor.
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herzaman ve heryerde . . . .:mrgreen:

:bestmt:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geçen ben de alçıyla bindim, ama burdakiler anlamıyor bu aşktan. sadece "akıllanmadın mı hala" dediler.... aşktan bıkar mı insan?

ama anlamamalarına kızmıyorum, çünkü; bilmiyorlar ( maalesef)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
aşktan öte bişe bu duygu ama yinede riskli bi durum tabikide sadece ızdırap birazda bu şekilde....

hareket özgürlüğü yok neticede...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
İnanılır gibi değil :mrgreen: Adam diğer bacağı da kırmak için ortam yaratıyor nerdeyse.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst