motosiklet MZ mi?
walla aşk bitemezde, bu halde kullanmaya dewam ederse ızdırapta bitmez![]()
motosiklet MZ mi?
büyük ihtimalle MZ arkadaşlar ama yerli değil tabi![]()
Tam yerinde nokta vuruşu..Bu şekilde motor kullanan adam bırakın motorcuyu adam bile değil..Çünkü kendi canını bırakın o yol üzerindeki insanlarında hayatını tehlikeye atıyor.Bu motor aşkından çok dingilliğe benziyor.
geçen ben de alçıyla bindim, ama burdakiler anlamıyor bu aşktan. sadece "akıllanmadın mı hala" dediler.... aşktan bıkar mı insan?
ama anlamamalarına kızmıyorum, çünkü; bilmiyorlar ( maalesef)