Motosiklet 2007 Fuarı Tüm Fotoları

Katılım
5 Tem 2004
Mesajlar
147
tüh ya gene gidemedim yine gidemedim bide stad acmisiniz yazik oldu kaçtı güzeli fuar :)
 
Katılım
21 Ara 2006
Mesajlar
317
:salut: olurmu boylesine guzel bir fuar kacarmı ama bidahaki seneye garanti turkiyenin dort bir yanından gelen arkadaşlarla tanışmak vardı neyse hayırlısı seneye kendinize iyi bakın resimler superdi tesekkurler
saygılarımla
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
3
fotoğrafta deppo üstündek turbo timer ve evc kontrol aşağıdaki ise short şifter
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst