Makine' Alıntı:Valla benim motorda öyle. Enduro kirli daha güzel :mrgreen: Chopper cıların ise bol suya ve sabuna ihityacı var. Parlamayan chopper yolda gitmez hehe.
SAVASXXL' Alıntı:ben yağmur yağmasını beklıyorum yağmur varkende dahada çamurlamak için turluyorum abi aldık enduro parlak parlakmı bınecez utanmazsam çamura yatıracam...
kerım hosuna gıdıyosa benımkınıde yıkarmısınPcKopatGhostRider' Alıntı:haftada iki kere fln.. boş zamanm oldumu sarılıım su-sabuna hemn.. acaip zevkli oluyo ya.. özellikle yıkadıktan sonra çalıştırıp karşısına geçip cigaranı yakacaksın.. olay budur.. :cat:
yaw motora su gelmesin filan diyenler war bunların elektrik aksanları açıkmış motorlar yıkanmaz mış bilemem ne filan yoqsa sadece grenajımı yıkıcaz ya ben jantları da parlatmak istiyorum şu konuya bi açıklık getirsek bide motora Cila atiimmi nasıl yapimm siyah motor ne parlar he!!DevilRider' Alıntı:yok ya yıka hıcbısı olmaz