Motorunuzu nezamandır yıkamıyorsunuz?

Katılım
26 May 2005
Mesajlar
87
Ben 10 Nisan'da teslim aldım motoru, her gün de 30 km. yol yapıyorum. 22 Temmuz'da ilk kez yıkadım. O da çevremdeki arkadaşların yoğun ısrarları sonucu oldu. Ön grenaja "beni yıka" yazmışlardı, yazının üstü bile toz oldu.
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
ben yağmur yağmasını beklıyorum yağmur varkende dahada çamurlamak için turluyorum abi aldık enduro parlak parlakmı bınecez utanmazsam çamura yatıracam...
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
422
haftada bir kez o da pazar günü vakitim olursa ama yıkamaya basladığım zaman 1 saate yakın sürüyor önce köpüklü sonra bol sulu sonra elimze bez alıp siliyorum siliyorum siliyorum :p pırıl pırıl oluyor
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
2-3 hafta oldu.Yav bişi dicem şimdi bizim sitenin kapalı garajı var orası biraz loş olduğu için adam gibi yıkanmıyo.Ben de kapının önüne çıakrtıp yıkamaya utanıyorum sanki gösteriş yapar gibi ( zat150 çok gösterişli alet).Böyle yani arada bi kimse olmadığı zaman yıkıyom siliyom bişiler yapıyorum kendi çapımda böyle yani durumlar .
 
Katılım
23 Ara 2005
Mesajlar
399
ben pazarları temızlerım parlatırım. ama enıstem 1987 yılında aldıgı 350 lık jawa motorunu gecen gun hiç yıkamadıgını ıtıraf etti. guleh gulen karnım catladı. plaka simsiyah egzos simsiyah. :) feci bir sey gariban ara sıra yagmur goruyoda temızlenıyor.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
97
Makine' Alıntı:
Valla benim motorda öyle. Enduro kirli daha güzel :mrgreen: Chopper cıların ise bol suya ve sabuna ihityacı var. Parlamayan chopper yolda gitmez hehe.


Biraz da vazeline :D :D :D

SAVASXXL' Alıntı:
ben yağmur yağmasını beklıyorum yağmur varkende dahada çamurlamak için turluyorum abi aldık enduro parlak parlakmı bınecez utanmazsam çamura yatıracam...

Sevdim seniii :)

F650GS'im sarı renkte ve kiri fazla göstermiyo...satıp siyah veya lacivert mı alsam diyorum...Diğer yandan TDR125'im siyah ve kir o kadar güzel yakışıyor ki...4 aydır yıkamadım...Geçen gün ikisinin brandalarını karıştırmışım...BMW'in brandası kirlendi resmen :)
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
Mecalim yettiğince yıkıyorum... Kardeşim hakkaten cruiser yıkamak temizlemek ve parlatmak ölüm amaaaaaaaa tertemiz olunca milletin hönk die bakması apayrı bir zevk.. :queen: :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
haftada iki kere fln.. boş zamanm oldumu sarılıım su-sabuna hemn.. acaip zevkli oluyo ya.. özellikle yıkadıktan sonra çalıştırıp karşısına geçip cigaranı yakacaksın.. olay budur.. :cat:
 
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
126
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
her hafta sonu yaklaşık 3-4 saatlik bir seansım oluyor motoruma :) ,, en az 2 kezde toz alıyorum,,, ufak bir toz beni delirtiyor,, güneş ışığı vurduğunda, eksozumun gözlerimi kamaştırmasına bayılıyorum :) :)
 
Katılım
26 Ocak 2006
Mesajlar
156
cumartesileri yani bugün, 3-4 saat verip gıcır gıcır yapıyorum bütün nikelajlarımı parlatıyorum...
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
3-4 aydır yıkamıyom valla ne yalan soyliim. sadece seleyi siliyom bi de aynaları. iyi davranmıyorum fazla ilgiye gelmez benim motorum oyle alıştırdım yüz vermemek lazım fazla hep ister sonra:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
PcKopatGhostRider' Alıntı:
haftada iki kere fln.. boş zamanm oldumu sarılıım su-sabuna hemn.. acaip zevkli oluyo ya.. özellikle yıkadıktan sonra çalıştırıp karşısına geçip cigaranı yakacaksın.. olay budur.. :cat:
kerım hosuna gıdıyosa benımkınıde yıkarmısın:p ...
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
142
yaw arkadaşlar benim motorumu avatardan görebilirsinizde bide ben bu motoru direk suya tutsam bi zarar vermezmi ya yıkamak filan diosunuz benhep kuru bezle siliom azcık ıslak tabi ama yinede istediim gibi olmuo direk fırçayla suluyıp yıkayabilirmiyim yani bi yardım edin ya
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ya yıka hıcbısı olmaz
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
142
DevilRider' Alıntı:
yok ya yıka hıcbısı olmaz
yaw motora su gelmesin filan diyenler war bunların elektrik aksanları açıkmış motorlar yıkanmaz mış bilemem ne filan yoqsa sadece grenajımı yıkıcaz ya ben jantları da parlatmak istiyorum şu konuya bi açıklık getirsek bide motora Cila atiimmi nasıl yapimm siyah motor ne parlar he!!:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst