Motorunuzu nezamandır yıkamıyorsunuz?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
217
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor boulumune tazııklı tutma normal tut bısey olmaz korkma koltuga fılan raab yıkar gıbı yıka ama herzman tavsıye etmem 1.5 ayda bır ole yıka gerısını hep kuru bezle - ıslak bezle yap ayrıca parlatıcılar var super oluyor tavsıye ederım:cat:
 
Katılım
18 Tem 2006
Mesajlar
142
DevilRider' Alıntı:
motor boulumune tazııklı tutma normal tut bısey olmaz korkma koltuga fılan raab yıkar gıbı yıka ama herzman tavsıye etmem 1.5 ayda bır ole yıka gerısını hep kuru bezle - ıslak bezle yap ayrıca parlatıcılar var super oluyor tavsıye ederım:cat:
Parlatıcı olarak ne tavsiye edersin Devil
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Yılda bir kez pasta cila.Kirlendiğine karar verirsemde o an yıkarım.Dün yıkadım bugün zincirini yağladım.Yıkamak neysede zincir yağlamak pis bir iş.
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
195
BEN MOTORU EN GEÇ 2GÜNE BİR SİLERİM HAFTADA BİRDE YIKARIM VE KONTROLLERİNİ YAPARIM
 
Katılım
6 Haz 2005
Mesajlar
287
Haftada 1 defa yıkarım, nikelajları parlatırım, hafta içide silerim devamlı, yıkamdan sonraki en büyük keyfim karşısına geçip sigaramı tüttürmek.:bounce:
 
Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
538
vampir yalancı arkadaşlar o bi kere bir hafta kirli gezdi ama bi kere:)))))) benim motoru vampir bilir ona sorun ama yazdıklarınız hoşmuş arkadaş nerdesin ayıp ettin siler parlatırız ama bir iki turda bineriz canınız sağolsun ama kamyonu ben değil yıkamacı yapar:) benden iyi temizlettiririm korkma
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
331
Ya ben haftada 3 kez yıkıyorum yinede ertesi günü leş gibi oluyor. Otomatik motosiklet yıkama makinası lazım bana. Doğalgaz çalışması var diye toz toprak her taraf rezil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst