Amerika'daki komyoncular, kayonlarının cinsiyetini belirlerken (evet doğru söylüyorum çünkü dillerinden kaynaklanan bi özellikten dolayı adamlar kamyonlarından bahsederken "He" veya "she" diye bahsediyorlar) kamyonun üzerinde bulunan nikelajlı parlak kısımların çokluğuna göre ona dişi veya erkek diyorlarmış. Nikelaj çoksa dişi oluyormuş. Bu bağlamda sanırım benim motorum dişi. Zaten dişi olmasını yiğelerim, öylede görüyorum

Bineceksem dişiye bineyim zaten

Motoruma Kızım demem. Çünkü ben kızıma öyle şeyler yaptırmazdım.

l: