motorunuza oğlummu, dersiniz kızımmı ?

Motosikletinize nasıl hitap edersiniz ?


  • Kullanılan toplam oy
    57
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
oglum yada kızım deme hatta motorumda demem !!!
ben ona atım derim :) evet plakam da AT zaten :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
"Yürü be koçum" falan derim heralde. İsim koyunca insanlar ters bakıyor, "deli midir nedir" şellinde süzüyorlar (bisikletimde olmuştu).
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
49
Kızım derim :)

Virago nun (bana göre !) yuvarlak hatlarından kaynaklanan estetiği ve aksesuarı çok sevmesinden dolayı,ayrıca motosikletimin sınırlarını zorlamak yerine doğru devir ve doğru hassasiyetle kullanmamdan dolayı sanırım :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
170
bende panterim derim çünkü panter kadar hızlı ve çevik:queen:
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
397
plakama uygın bı ısım koyarım
şimdiki motorumun adı ulvi 34 up 1912
öncekının haydar dı 34 hay ...
:cherry:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
ufaklık derim ben. yolda bıraksa daha neler derim nelerr :queen:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
düldül derim heralde,yanına ikinci bi motor alabilirsem ufak cc bişe,onada rintintin falan iyi giderdi hani:p
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
Amerika'daki komyoncular, kayonlarının cinsiyetini belirlerken (evet doğru söylüyorum çünkü dillerinden kaynaklanan bi özellikten dolayı adamlar kamyonlarından bahsederken "He" veya "she" diye bahsediyorlar) kamyonun üzerinde bulunan nikelajlı parlak kısımların çokluğuna göre ona dişi veya erkek diyorlarmış. Nikelaj çoksa dişi oluyormuş. Bu bağlamda sanırım benim motorum dişi. Zaten dişi olmasını yiğelerim, öylede görüyorum:) Bineceksem dişiye bineyim zaten:) Motoruma Kızım demem. Çünkü ben kızıma öyle şeyler yaptırmazdım. :pl:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Ben yavrum diyorum.
Artık o hangi cinsiyeti üstüne alınırsa:)
 
Katılım
2 May 2005
Mesajlar
130
ben bir şey demiyorum..O bana sahip diyor :p :p
Delilikte çığır açtım,ben onunla değil.O benimle konuşuyor..tabi ben pas vermiyorum o ayrı mesele
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
602
ben mesela hadibe yavrum benim genellikle pejo cularla kapıştıgım zaman olur ama normalde oğlum yawrum vs şeylerde diyebilmekteyim yani
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Sizce "kızım" demek uygun olur mu? Alet erkek erkeeeeek:mrgreen:
Ayrıca onun bir ismi de var : BLADE

picture1027zf.jpg
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
bi gün olunca HAYATIM derim :queen: ah bi olsa ama olucak kararliyim!! :pl:


bu arada boy haklisin valla
 
Katılım
22 Ağu 2005
Mesajlar
196
""""plakama uygın bı ısım koyarım
şimdiki motorumun adı ulvi 34 up 1912
öncekının haydar dı 34 hay ..."""

kardeş benim plaka 01 DN 660
benim motor da DANA o zaman. o benim sİYAH küçük DANAM
bi önce ki motorum AS125T onun adı karaböcüktü.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst