Kutuplaştırılan İnsanlar artık içlerine sindiler bende bu ülkede yaşamak için bir sebep bulamıyorum ama çocuklarım için katlanıyorum herşeye, geçen gün bir polis arkadaşımızda, zeytinburnu ilçesinde intaar etti. Bende hayatımdan memnun değilim iyi kazanıyorum ama kendi ülkemde sömürülmekten bıktım hayatın her saatinde geçirme derdindeler. Sigaradan vergiden sudan elektrikten sigortadan akatyakıttan her yerden geçiriyolar, kazanıyorum ama sömürülüyorum. Çocukluk Arkadaşlarımla konuşamıyorum çünkü kutuplaştırıldık. Siyasetçilerden nefret ediyorum ülkeyi bu hale getirdiler. Beş para etmez, tuveletteki pislik kadar değeri olmayan insanlar mecliste oturuyorlar. Herşey kötüye gidiyor, ne olmasını bekliyordunuz adamın canına tak etmiş bişeyler demekki.