motorunu durdurup Boğaziçi Köprüsü'nde intihar

Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
Başımız sağolsun...Allah günahlarını affetsin. İntihar hiç bir zaman çözüm olmamalı. Mekanı cennet olsun.
 
Katılım
19 May 2012
Mesajlar
146
Kutuplaştırılan İnsanlar artık içlerine sindiler bende bu ülkede yaşamak için bir sebep bulamıyorum ama çocuklarım için katlanıyorum herşeye, geçen gün bir polis arkadaşımızda, zeytinburnu ilçesinde intaar etti. Bende hayatımdan memnun değilim iyi kazanıyorum ama kendi ülkemde sömürülmekten bıktım hayatın her saatinde geçirme derdindeler. Sigaradan vergiden sudan elektrikten sigortadan akatyakıttan her yerden geçiriyolar, kazanıyorum ama sömürülüyorum. Çocukluk Arkadaşlarımla konuşamıyorum çünkü kutuplaştırıldık. Siyasetçilerden nefret ediyorum ülkeyi bu hale getirdiler. Beş para etmez, tuveletteki pislik kadar değeri olmayan insanlar mecliste oturuyorlar. Herşey kötüye gidiyor, ne olmasını bekliyordunuz adamın canına tak etmiş bişeyler demekki.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ocak 2016
Mesajlar
441
Allah rahmet eylesin geride kalan ailesine Allah sabır versin...
 
Katılım
7 Tem 2015
Mesajlar
408
İşte yapacak bir şey kalmaması, kendince en doğru kararın bu olduğuna inanmış ve yapmış.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst