mezit Katılım 8 Ocak 2008 Mesajlar 3,328 16 May 2008 Konu Yazar #1 gereksiz topic olarak görmeyin lütfen motorunuzu seviyosanız mutlaka ismi olmalı yolda eniyi arkadaşınız o
gereksiz topic olarak görmeyin lütfen motorunuzu seviyosanız mutlaka ismi olmalı yolda eniyi arkadaşınız o
sencaner Katılım 20 Eyl 2007 Mesajlar 148 16 May 2008 #2 şuanki motorumun kulağğına daha ezan okumadım ama öncekinin (honda beat) ismi kınaLı kuzuydu
cbr125faik Katılım 7 Eyl 2007 Mesajlar 2,130 16 May 2008 #3 benım daha motorum yok ama bır ay sonra allah ızın verırse siyah bı gt250r alıcam adını sımdıden dusundum adı nemıKARAŞÖVALYE
benım daha motorum yok ama bır ay sonra allah ızın verırse siyah bı gt250r alıcam adını sımdıden dusundum adı nemıKARAŞÖVALYE
denizcimuzaffer Katılım 3 Kas 2006 Mesajlar 2,854 16 May 2008 #4 DenizciForesight2 tır kendilerinin isimleri
digi_boy26 Katılım 29 Tem 2007 Mesajlar 3,386 16 May 2008 #5 minik kuş diyorum ben :cherry: bazen sürati heyecanlandıracak kadar oldugunda da koçum derim :cherry:
minik kuş diyorum ben :cherry: bazen sürati heyecanlandıracak kadar oldugunda da koçum derim :cherry:
06bluedragger Forumdan Uzaklaştırıldı Katılım 29 Ara 2007 Mesajlar 2,819 16 May 2008 #8 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. kanuni hussar::: namı diğer.. drahdör..
selcuk543 Katılım 13 Şub 2008 Mesajlar 200 16 May 2008 #10 benim motorumun adıda evlat belki komik gelebilir ama yani bi evladım olsa ancak bu kadar sevebilirdim o yüzden onun adı evlat
benim motorumun adıda evlat belki komik gelebilir ama yani bi evladım olsa ancak bu kadar sevebilirdim o yüzden onun adı evlat
mates Katılım 12 Nis 2008 Mesajlar 236 16 May 2008 #11 benimkis ATEŞ hatta önüne yazdırdım gümüş renkli harflerle
halimmm Katılım 5 May 2008 Mesajlar 99 16 May 2008 #12 Gaddar koydum ismini bide şeytan gülüşü bulsam biyerden basınca düğmeye ha ha ha dese süper olur
sedat_57 Katılım 29 Eyl 2007 Mesajlar 6,279 16 May 2008 #13 dayi diyorum motörüma ybr 125 hadi dayi gidelim
B ByPaTr10 Katılım 16 Şub 2008 Mesajlar 1,266 16 May 2008 #14 adaşlar motorlar Hahahaha Ben nabar kıng derım daha cok
vlad1462 Katılım 16 Eki 2005 Mesajlar 2,760 Motosikleti cb 125 f- nc 750x dct 16 May 2008 #15 önceden açılmıştı bu konu. gerçi o sırada benim motorum yoktu ben bi isim koymadım ama iş yerindekiler karabaş diyolar, köpek çağırır gibi muamele yapıyolar. karabaş gel olum gibi. motor siyah renk cbf 150.
önceden açılmıştı bu konu. gerçi o sırada benim motorum yoktu ben bi isim koymadım ama iş yerindekiler karabaş diyolar, köpek çağırır gibi muamele yapıyolar. karabaş gel olum gibi. motor siyah renk cbf 150.
darkeagle Katılım 21 Haz 2006 Mesajlar 851 16 May 2008 #18 mezit' Alıntı: gereksiz topic olarak görmeyin lütfen motorunuzu seviyosanız mutlaka ismi olmalı yolda eniyi arkadaşınız o Genişletmek için tıkla ... Bu topik daha onceden açıldı linki http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/44099-motosikletinizin-adi-var-mi.html
mezit' Alıntı: gereksiz topic olarak görmeyin lütfen motorunuzu seviyosanız mutlaka ismi olmalı yolda eniyi arkadaşınız o Genişletmek için tıkla ... Bu topik daha onceden açıldı linki http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/44099-motosikletinizin-adi-var-mi.html