motorumun ismi rüzgar ya,sizinki?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
gereksiz topic olarak görmeyin lütfen motorunuzu seviyosanız mutlaka ismi olmalı yolda eniyi arkadaşınız o
 
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
148
şuanki motorumun kulağğına daha ezan okumadım ama öncekinin (honda beat) ismi kınaLı kuzuydu :)
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
benım daha motorum yok ama bır ay sonra allah ızın verırse siyah bı gt250r alıcam adını sımdıden dusundum adı nemıKARAŞÖVALYE
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
minik kuş diyorum ben :cherry: bazen sürati heyecanlandıracak kadar oldugunda da koçum derim :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kanuni hussar::: namı diğer..

drahdör..:p
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
200
benim motorumun adıda evlat belki komik gelebilir ama yani bi evladım olsa ancak bu kadar sevebilirdim o yüzden onun adı evlat
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
236
benimkis ATEŞ hatta önüne yazdırdım gümüş renkli harflerle
 
Katılım
5 May 2008
Mesajlar
99
Gaddar koydum ismini bide şeytan gülüşü bulsam biyerden basınca düğmeye
ha ha ha dese süper olur :)
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
önceden açılmıştı bu konu. gerçi o sırada benim motorum yoktu:)

ben bi isim koymadım ama iş yerindekiler karabaş diyolar, köpek çağırır gibi muamele yapıyolar. karabaş gel olum gibi:p. motor siyah renk cbf 150.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst