motorumun çekişi zayıf

Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
motorum düz yolda yinede ii gidiyo ama küçük rampaya dayandığı zaman teklemeye başlıyo gaz yemiyo acaba hangi parçadan olabilirrr
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Motorun ne kaç cc kaç yaşında bunları yazmadan sana yardımcı olmamız zor. Karbüratörlü mü enjektörlümü? 2 zamanlımı 4 zamanlımı? yani biraz motorundan bahsetmen lazım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
scooterlar için söyliyim bobin kablolarını sıkman gerekebilir(en kolay yöntem bu)
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
42
eger scooter sa bence karbüratörü temizle önce sonra bobin lere bak enson egsozla ugraş bence
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
bybrut bobinleri sıkmak gerekir derken biraz bilgi verirsen benimkide rampada çok bayılıyor asya 150 t1
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ramzey için konuşuyorum: karbüratörün 10 santim kadar hemen üstünde 2 tane kablo var asyada aynı mı bilemicem o kabloları çıkartman gerekir yerinden. Ondan sonra penseyle kabloları sıkıp tek tek yerine sokucan. Peki ama çekiş zayıf derken motordan garip sesler geliyor mu?
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hahaha
ne garip insanlarız:)
daha motor nedir ne dieldir ortada yok
çözüm üretmeye başlamışız:))
 
Katılım
31 Eki 2006
Mesajlar
602
Tekleme yapıyıp gaz yemiyosa bujidende olabilir ömrü bitikse yenisi ile değiştiriver.
 
Katılım
6 Ağu 2007
Mesajlar
266
teklemeye birşey diyemem ama çekişin düşmesi bendede vardı.subap ayarlarından diye tamirci söyledi.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Bugün moralim çok bozuk bnm motorunda çekişi zayıf , dün akşam 2 kişi dik bi rampaya girdik hızımızı aldığımız halde biraz gittikten sonra yavaşladı ve durdu daha sonrada kaldırmak için uğraştık epey , üstelikte 500 km önce segman atıldığı halde:salut:
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
169
Bugün moralim çok bozuk bnm motorunda çekişi zayıf , dün akşam 2 kişi dik bi rampaya girdik hızımızı aldığımız halde biraz gittikten sonra yavaşladı ve durdu daha sonrada kaldırmak için uğraştık epey , üstelikte 500 km önce segman atıldığı halde:salut:


kardeş senin motorun hangisi yahu:queen:
 
Katılım
19 Eki 2007
Mesajlar
10
ya bendede hussar war yokuşta hafif kesiyo bobin sıkın diyosunuz ama ben bobinlerin nerde olduğunu bilmiyorum daha 1 ay oluyo motor binmeye başladığım bide bişey daha sorcam bobinleri sıkınca fazla benzin yemezmi_?
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
motorun 4 zamanlı bir scootersa önce hava filtreni temizle.sonra kalkışlarda egzostundan çıkan dumana bak siyahımsı bir duman çıkıyorsa ve motorunu üzerek kullanan bir sürücü isen segmanların gidiyo demektir tahminim budur.Ama motorunu tanıtırsan daha çok alternatif alabilirsin:cat: Allah kolaylık versin
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
motorun 4 zamanlı bir scootersa önce hava filtreni temizle.sonra kalkışlarda egzostundan çıkan dumana bak siyahımsı bir duman çıkıyorsa ve motorunu üzerek kullanan bir sürücü isen segmanların gidiyo demektir tahminim budur.Ama motorunu tanıtırsan daha çok alternatif alabilirsin:cat: Allah kolaylık versin

vay be ahmet kardesım sen bu iş iiyi bılıyorsun
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
8
as 150 t için konuşuyorum çekişle ilgili makina gazı yiyip tıkanıyorsa ilketapta hava filitresine bak olmadı buji değiş kayışı değişeli 4bin 5bin olmuşsa kayışın kaçıra bilir veya varyatörlere baktır motorun km.si 10.000leri aşmışsa bide sıboplarına baktır."sayın üye arkadaşlar bu konular teknik konular böyle arkadaşlarımızın kafalarını bulandırmayalım bu tür arza tespitleri biz tamirci arkadaşlar koyalım siteye saygılar
 
Katılım
27 Eyl 2006
Mesajlar
142
pardon arkadaşlar markasını falan söylemedim ama motorumu yaptırdım ve düzeldi motorum artık güzel gidiyor yani buji,hava filtresini hep değiştim onlardan değildi sibop ayarındanmış birde karburatörün her bir parçasını havayla bi güzel temizlettim
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
arkadaşlar doğru söylemiş
ilkten motorunu ve teknik özelliklerini tanıt
ondan sonra motorun sorunundan bahsetsen daha faydalı olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst