- Katılım
- 27 Eyl 2006
- Mesajlar
- 142
- Konu Yazar
- #1
motorum düz yolda yinede ii gidiyo ama küçük rampaya dayandığı zaman teklemeye başlıyo gaz yemiyo acaba hangi parçadan olabilirrr
Motorun ne kaç cc kaç yaşında bunları yazmadan sana yardımcı olmamız zor. Karbüratörlü mü enjektörlümü? 2 zamanlımı 4 zamanlımı? yani biraz motorundan bahsetmen lazım...
Motorun ne kaç cc kaç yaşında bunları yazmadan sana yardımcı olmamız zor. Karbüratörlü mü enjektörlümü? 2 zamanlımı 4 zamanlımı? yani biraz motorundan bahsetmen lazım...
Bugün moralim çok bozuk bnm motorunda çekişi zayıf , dün akşam 2 kişi dik bi rampaya girdik hızımızı aldığımız halde biraz gittikten sonra yavaşladı ve durdu daha sonrada kaldırmak için uğraştık epey , üstelikte 500 km önce segman atıldığı halde:salut:
motorun 4 zamanlı bir scootersa önce hava filtreni temizle.sonra kalkışlarda egzostundan çıkan dumana bak siyahımsı bir duman çıkıyorsa ve motorunu üzerek kullanan bir sürücü isen segmanların gidiyo demektir tahminim budur.Ama motorunu tanıtırsan daha çok alternatif alabilirsin:cat: Allah kolaylık versin