motorumun çekişi zayıf

Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
benimde bujimi gitmiştir yani hava filtresi temiz yeni bakıldı kayış yeni 1500 km falan yaptım kayışla çok egzost patlatıyor gazı bırakınca çekiş düşüklüğü var
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst