[img src=http://img69.imageshack.us/img69/5689/0912071746qb3.jpg"]
[img src=http://img528.imageshack.us/img528/2738/2408072214pk7.jpg"]
[img src=http://img218.imageshack.us/img218/8374/0509071315iv9.jpg"]
[img src=http://img69.imageshack.us/img69/4136/kopya2408072213ty7.jpg"]
Nasıl sizce arkadaşlar=)) ilk göz ağrım Kanki'M:P=)):mrgreen::)
Valla ilk zamanlar uyyamıyodum heycanlar... onun üstünde olunca huzurlu oluyorum valla =)):P tabi benimde onu taşıdıgım zamanlar olmuştu:P:P herşey karşılıklı bin gün o seni bigün sen onu =))haksızlık ama be bn 55 kılo o 186 kilo =)):P:P:queen::queen::queen:
Neyse cewaplarınızı bekliyorum bakalım ne diceksiniz=)):rendeer:[/QUOTE]
[B]ben arkadaşın yerine düzelteyim[/B]
[IMG]src=http://img167.imageshack.us/img167/323/0812071512do3.jpg
düzelmedi
tamam şimdi oldu

Güzel motormuş görmüş olduk.