Motorumu paylaşmak istedim sizinle=) nasıl sizce?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Thaicim, kardeşim gibi sevdiğim bir kız arkadaşımla senin topiğe bakıyorduk. İşte dedi tam istediğim motor bu!. Önceden Vespa'cıydı. Bulursak temiz bir ikinci el alıyoruz ona.. İnşallah yeni bir bayan custom'cı katılacak MT'ye..

İnşallah Rigel kardeşim bnmm =)) =))=)):rendeer: ben motorumu satıyorum ama racing e gecmeye karar werdım :pale: :salut: 125 R motorum 3.500 de ısterse satabılırım anlasabılırız? wergısı her zmn waktınde odendı muayenesı 2009 a kadar uzatıldı trafık sıgortası fln herseyı tmm ? yagı suana kadar 3 kre degıstı bujılerıde yenı degıstırdım?
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Hayırlı olsun....:rendeer:

A.K.B.Vermesin paşam...

Yalnız kask çok renkli be babocan...:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
305
Thaii_Vtec kardeşim bak ufak bir sihirli dokunuşla karanlık olan iki resmini düzeltmeye çalıştım...Bunlarda benden..



bak bak bak burda motorun üzerindeymişsin....:queen:


Saygılar.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aynen, evet. elimden geldiğince kişiselleştiriyorum

eyvallah saolasın...

hayırlı günlerde kullan allah kaza bela vermesin

Amin saolasın Allah sana da Kaza Bela vermesin İnşallah...

Hayırlı olsun....:rendeer:

A.K.B.Vermesin paşam...

Yalnız kask çok renkli be babocan...:bounce:

=)) yaa biliorum murat abi cok renkli ama hosuma gıttıgı ıcın aldım yoksa sıyahı alıodum duz sıyah =)) ztn yenı bı kask alcam sonra düz siyah=)):p

Thaii_Vtec kardeşim bak ufak bir sihirli dokunuşla karanlık olan iki resmini düzeltmeye çalıştım...Bunlarda benden..

saol blackpanther dostum yaa eyvallah eline koluna sağlık güzel olmuş teşekkürler=)):p



bak bak bak burda motorun üzerindeymişsin....:queen:


Saygılar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
22 Ocak 2008
Mesajlar
102
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
görüntü kalitesi berbat beğenmedim çektiğin kameraları
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
senın yazının ustundekı 2 resım normal cekım ama net olsun dıe arkadas netlestırmıs ılk sayfadakı resımlerı dıosan senın bılcegın iş begenen kısıler begendı okadarıda yeter bana...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst