Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 12 Ocak 2008
- Mesajlar
- 1,332
- Konu Yazar
- #21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
=)) hhahahaha:mrgreen: 10 parca halinde getırme ağlarım bak 


=)) hhahahaha:mrgreen: 10 parca halinde getırme ağlarım bak![]()
Ohoooo-o :silent:
Hem moturu paylaşayım diye topik açıyon, sonrada diyon bir parçasını olsun kendine ayırma:silent: Yok arkadaş, ben seni bu caminın içinde en kararsız buldum yaavv:mrgreen:
Laf aramızda benimki hala tek parça, UHU ile yabıştırıyom:mrgreen:
+ bir hayırlı olsun güle güle kullan
moto guzel ama kask hic uymamis bence...
Maşallah kazasız belasız olsun. Güle güle kullanasın
Ben lastiklerini istiyorum bu paylaşımda(Konu başlığı "Motorumun foto(ğraf)larını paylaşmak istedim sizinle" olsa idi ben lastikleri istemeyecektim ama gözüm kaldı bir kere he he
)
makina güzel,karizma bişey.hayırlı olsun![]()
Güzel görünüyor kazasız belasız sürüşler dileğiyle hayırlı olsun
güle güle bin...
kazasız belasız...
kankinle sana mutluluklar![]()
iyi makina,2 tekerin yerden kalkmasin,kazasiz surusler :cat:
güzel motor allah nazardan korusun güle gül kullan