Motorumu paylaşmak istedim sizinle=) nasıl sizce?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
=)) hhahahaha:mrgreen: 10 parca halinde getırme ağlarım bak :p:p:p
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
=)) hhahahaha:mrgreen: 10 parca halinde getırme ağlarım bak :p:p:p

Ohoooo-o :silent:
Hem moturu paylaşayım diye topik açıyon, sonrada diyon bir parçasını olsun kendine ayırma:silent: Yok arkadaş, ben seni bu caminın içinde en kararsız buldum yaavv:mrgreen::p:p
Laf aramızda benimki hala tek parça, UHU ile yabıştırıyom:mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Ohoooo-o :silent:
Hem moturu paylaşayım diye topik açıyon, sonrada diyon bir parçasını olsun kendine ayırma:silent: Yok arkadaş, ben seni bu caminın içinde en kararsız buldum yaavv:mrgreen::p:p
Laf aramızda benimki hala tek parça, UHU ile yabıştırıyom:mrgreen:

Nie kreyziboyvan la yabştırmıyon abi?? Daha etkili uhudan :queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen::mrgreen: anca resımlerıne bınersın baba yaa =)):p bnmm kanka'M oo =)):p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fıstık benim olucak bınıcem ustune wurucama kırbacı wurucam kırbacı :p:p bırının ımzası bu yaa kopmustum :p:p=))

+ bir hayırlı olsun güle güle kullan

saoll arkadsım tesekkur ederımm... =))sende dikkatlı ol kazasız belasız ama...hayırlısıylaa...
 
Son düzenleme:

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Maşallah kazasız belasız olsun. Güle güle kullanasın

Ben lastiklerini istiyorum bu paylaşımda :) (Konu başlığı "Motorumun foto(ğraf)larını paylaşmak istedim sizinle" olsa idi ben lastikleri istemeyecektim ama gözüm kaldı bir kere he he :))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
moto guzel ama kask hic uymamis bence...

Latif abi kask siyah istemedim ya baştan aşşağa siyah sewmıorum ben... kaskın camını sıyah yapcam ama...

Maşallah kazasız belasız olsun. Güle güle kullanasın

Ben lastiklerini istiyorum bu paylaşımda :) (Konu başlığı "Motorumun foto(ğraf)larını paylaşmak istedim sizinle" olsa idi ben lastikleri istemeyecektim ama gözüm kaldı bir kere he he :))

baba lastiklerimi sewdin sewe sewe hehehehhee =)):p:p

makina güzel,karizma bişey.hayırlı olsun:)

saoll usta eyvallah =)) o senın güzelliğin karizmatikliğin:bounce::p

ayrıca Latif abicim benim 2.kazamda canımı o kask korudu o olmasa bende olmazdım... kask konusunda pek önem wermem ama 200 euro ya aldımm siyahını alcaktım düz siyah full almadım boşwer ztn sıyah cam takınca sıyahlık olur bıraz=)) ama görünüş can kurtarmıyo =))
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol gabe senn motorda bnmkınden galıba ? =))FYM 250 cc deglmı senınkı
 
Katılım
16 Ocak 2008
Mesajlar
57
Güzel görünüyor kazasız belasız sürüşler dileğiyle hayırlı olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güle güle bin...
kazasız belasız...
kankinle sana mutluluklar:)

:mrgreen: saoll teşşkrlerr:rendeer: :p sende alda bi artık motorunu hayırlıısyla bın dıyelımmm :p:p=)) gerçi bende bunu satmayı dusunuyorum bıtane adam manyagı oldu cok sewdı 125 r a gecmeyı dusunuorum bunu satıp=)):p

iyi makina,2 tekerin yerden kalkmasin,kazasiz surusler :cat:

saoll eyvallah =)):rendeer: Amin cümlemize 2 teker yerden kalkmasın sana da öle dikkatli ol =)) kazadan beladan uzak dur hele taksici we minübüscülerden:pr::p:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Thaicim, kardeşim gibi sevdiğim bir kız arkadaşımla senin topiğe bakıyorduk. İşte dedi tam istediğim motor bu!. Önceden Vespa'cıydı. Bulursak temiz bir ikinci el alıyoruz ona.. İnşallah yeni bir bayan custom'cı katılacak MT'ye..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst