Motorumu paylaşmak istedim sizinle=) nasıl sizce?

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.











Nasıl sizce arkadaşlar=)) ilk göz ağrım Kanki'M:p=)):mrgreen::)

Valla ilk zamanlar uyyamıyodum heycanlar... onun üstünde olunca huzurlu oluyorum valla =)):p tabi benimde onu taşıdıgım zamanlar olmuştu:p:p herşey karşılıklı bin gün o seni bigün sen onu =))haksızlık ama be bn 55 kılo o 186 kilo =)):p:p:queen::queen::queen:

Neyse cewaplarınızı bekliyorum bakalım ne diceksiniz=)):rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
79


[img src=http://img69.imageshack.us/img69/5689/0912071746qb3.jpg"]

[img src=http://img528.imageshack.us/img528/2738/2408072214pk7.jpg"]

[img src=http://img218.imageshack.us/img218/8374/0509071315iv9.jpg"]

[img src=http://img69.imageshack.us/img69/4136/kopya2408072213ty7.jpg"]

Nasıl sizce arkadaşlar=)) ilk göz ağrım Kanki'M:P=)):mrgreen::)

Valla ilk zamanlar uyyamıyodum heycanlar... onun üstünde olunca huzurlu oluyorum valla =)):P tabi benimde onu taşıdıgım zamanlar olmuştu:P:P herşey karşılıklı bin gün o seni bigün sen onu =))haksızlık ama be bn 55 kılo o 186 kilo =)):P:P:queen::queen::queen:

Neyse cewaplarınızı bekliyorum bakalım ne diceksiniz=)):rendeer:[/QUOTE]

[B]ben arkadaşın yerine düzelteyim[/B]
[IMG]src=http://img167.imageshack.us/img167/323/0812071512do3.jpg

0912071746qb3.jpg


2408072214pk7.jpg


0509071315iv9.jpg


kopya2408072213ty7.jpg


düzelmedi :)

0812071512do3.jpg


0912071746qb3.jpg


2408072214pk7.jpg


0509071315iv9.jpg


kopya2408072213ty7.jpg

tamam şimdi oldu :) Güzel motormuş görmüş olduk.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer:saolun arkadşlarrrr
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Allah bundan sonra kaza bela vermesın :)... gule gule gazla once ehlıyetı al :) sonra bu avrupaya yakaya da gec:)...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
=)) hahaha saoll kardeşim az kaldı ehlıyete alıorum bu sene =)) awrupada rahat rahat gezıcem yunuslara hawa atcam alın uleenn ehlıyetım wr dıeee:p:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Nasıl sizce arkadaşlar=)) ilk göz ağrım Kanki'M:p=)):mrgreen::)

Valla ilk zamanlar uyyamıyodum heycanlar... onun üstünde olunca huzurlu oluyorum valla =)):p tabi benimde onu taşıdıgım zamanlar olmuştu:p:p herşey karşılıklı bin gün o seni bigün sen onu =))haksızlık ama be bn 55 kılo o 186 kilo =)):p:p:queen::queen::queen:

Neyse cewaplarınızı bekliyorum bakalım ne diceksiniz=)):rendeer:

Lan oolum insan kankisine bunu yapar mı lem :queen::queen::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hhahaha nıyekı pınar ablaa :p:p=))
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saoll sende öle inşallah =)) teşekkür ederimmm =)) ehlıyetımı alıyorum bu yıl ztn =)) nısanda bas wuruyorum
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saol okay kardeşim ya eyvallah... 3. kazadan sonra artık korkmaya başladım bırı yanımda kornaya bassa tırsıodum ama gectı tabı.... artık gene teker ustundeym ama dunden 2 gundr bnmıorumm snde kazasız belasız kullan kardeşim dkkatlı ol
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Neden özellikle Sahipleri Tarafından Çekinilmiş Fotolara bakınca Her Moturu seviyom ben:silent: Garanktersizmiyim acabağ:silent: Şaane motor, güle güle pin, ama önce beni ikna etmen gerek yabancı, koy bakiim Korumalarının da fotolarını buraya:) eeii:silent:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
hhahaha nıyekı pınar ablaa :p:p=))
Sence :bounce:
saol okay kardeşim ya eyvallah... 3. kazadan sonra artık korkmaya başladım bırı yanımda kornaya bassa tırsıodum ama gectı tabı.... artık gene teker ustundeym ama dunden 2 gundr bnmıorumm snde kazasız belasız kullan kardeşim dkkatlı ol
Sen akıllanmıycaksın kanımca.. Senin aileni tanısam oturur konuşur motoru elinden alırırdım... ::whip::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden özellikle Sahipleri Tarafından Çekinilmiş Fotolara bakınca Her Moturu seviyom ben:silent: Garanktersizmiyim acabağ:silent: Şaane motor, güle güle pin, ama önce beni ikna etmen gerek yabancı, koy bakiim Korumalarının da fotolarını buraya:) eeii:silent:

tmm koyyarımm cekıpp =))

Sence :bounce:

Sen akıllanmıycaksın kanımca.. Senin aileni tanısam oturur konuşur motoru elinden alırırdım... ::whip::

=))yokk pınar ablaa yaa wermem ben motoyumu:(:( huh aglarım bak :p=))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst