Motoruma Xenon Taktım!

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
güzel olmuş gülegüle kullan :cat:
bu arada xenon fiyatları ne civarda- motordan motora değişiyor mu ?

kaliteli malzemenin fiyatı 200-250€ civarında....tabi sizin motosiklete bi-xenon lazım onun fiyatını bir araştırın derim.

Xenon far denince ucuz etin yahnisini unutmadan mutlaka Garanti ve belgesini arayınız:bounce:
Garanti verilmeyenlerden de uzak durmanız tavsiye olunur.
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
Xenon far güzel olmuş ve gece görüşünü mutlaka olumlu etkleyecektir:cat:
nevarki motosikletin üstündeki kask için aynını söyleyemeyeceğim:cyclopsan
Safebet ancak Polis'den ceza yememeni sağlar ama gerektiğinde hayatını koruyabilecekmi:bounce:
Bence paralarınızı önce kaza & düşmelere karşı almanız gereken önlemlere yatırın :wiinkk:
Teşekkür ederim.Gece görüşü baya fark etti.Kask konusuna gelince de haklısınız.Önümüzdeki günlerde inşallah daha iyisini alacağım.
abi onun nedeni hakkında bilgin varmı?
Ya elektrikte bir problem vardır.Ya da far açıkken titremeden telleri kopuyordur.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Kas 2005
Mesajlar
84
umarim aküde bir sorum olmamistir..
eger olursa ltf yaz..
bende h4 8000 yada 6000 lik taktirmayi dusunuyorum..
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
motorunu begendim güzel olmuş o motora biraz görünüm verilirse varya manyak olur haaaa benim motora verdigim gibi(http://www.motosiklet.net/forum/fotograflar/46514-iste-benim-racer-200um.html) bi görünüm mesela arka sinyalleri söküp fren lambasının sağında ve solunda boşta kalan bölmelere takıp camurlugu söküp arkayı yükseltip önü düşürdün mü al sana heybetli bi motor :) sadece fikrim ...
Kardeş dediğin gibi yapanlar var da ben hiç beğenmiyorum.Yorumun için de teşekkür ederim.
umarim aküde bir sorum olmamistir..
eger olursa ltf yaz..
bende h4 8000 yada 6000 lik taktirmayi dusunuyorum..
Aküde hiçbir sorun olmadı.Sen de taktıracaksan 6000K'lik taktır.
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
Arkadaşlar Şu topıcle bı ılgılenır mısınız Burada kı cogu kısı xenondan anlıyor cunkü:)
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
güzel olmuş motoru ayrı bi açmış :cat:
Teşekkür ederim.
ne yonden 6000 lik taktirirm dostum? yani aküde sorun filan mi yaratir yoksa:silent:
6000 Kelvin aydınlatmada en ideal olanı olduğu için ondan taktır dedim.Aküyle hiçbir alakası yok.
Arkadaşlar Şu topıcle bı ılgılenır mısınız Burada kı cogu kısı xenondan anlıyor cunkü:)
İlgilenelim kardeş emrini söyle.
cok super olmus kardes...
Kardeş sağol.
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
306
xenonlar araba için çift olarak satılmıyor mu? 85 ytl ye tekli motor için xenon mu var? kafam karıştı :)
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
sahibinden comda 90 ytl den baslıyor xenon farlar oraya bak her motor için var
 
Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
360
Abiler sımdı bıse sorcam babamın arabasında H4 4300 mu 4600 mu K 2adetfar buldum bunlar ne oluyor sımdıvede benım motora olur mu?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Abiler sımdı bıse sorcam babamın arabasında H4 4300 mu 4600 mu K 2adetfar buldum bunlar ne oluyor sımdıvede benım motora olur mu?

onlar halogen ampuller H harfi ile başlayan fakat yamaha rx halogen ampul kullanıyormu o var:silent:
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
yav kemalettin ben uzeyir antep mt den bu arada foto acilmadi bende benim msn [email protected] eklersen goruselim
Oooo Üzeyir Abi nerelerdesin yav!Geçmiş olsun kaza geçirmişsin.Pazar günü inşallah gelebilirsem görüşürüz.Bu arada zaten sen benim msn'imi zamanında eklemişsin.Resimler de bende açılıyor.
xenonlar araba için çift olarak satılmıyor mu? 85 ytl ye tekli motor için xenon mu var? kafam karıştı :)
Kardeş çift olarak satılıyor ama ben birini aldım.
Abiler sımdı bıse sorcam babamın arabasında H4 4300 mu 4600 mu K 2adetfar buldum bunlar ne oluyor sımdıvede benım motora olur mu?
Motorunda akü kullanıyorsan sorun olcağını zannetmiyorum.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
10
Kemalettin bende 6000 k lik xenon taktırmıstım 1 ay boyunca sıkıntı çekmedım ama sonra aküyü yedi bazıları yanlış bağlanmıs dıodu bazısı yer falan xenonda power saving=35w yazıo bir yardımcı olsan ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst