Motoruma Xenon Taktım!

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Hayırlı uğurlu olsun.Fiyatıda hesaplıymış.Görüntüde çok güzel olmuş.Aydınlatmada iyiyse süper:cat:
 
Katılım
31 May 2008
Mesajlar
12
slm 85 ytl yazmıssın bu fıyata nerden aldın nasıl taktın yazarmısın sevınırım bende dusunuyorum
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268
çok modern durmus abi güle güle kullan.
Sağol kardeşim
hala cvp yok????????????????
Kardeş Gaziantep'teki araba aksesuarcılarından aldım.Montaj çok basit.
1-Akünün(+)kutbuna xenondaki kırmızı kabloyu bağlıyorsun.
2-Xenon'un duyunu motorunun farına göre ayarlayıp takıyorsun.
3-Xenon'ların üçlü bir fişi oluyor.(kısa-uzun ve şasi diye)Onu senin eski duyunun kablolarına kısayı kısaya,uzunu uzuna gelecek şekilde bağlıyorsun.hepsi bu.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
aküde sorun oluyormu kaldırıyor değilmi çok güzel olmuş allah kaza bela vermesin
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
Allah razı olsun!Takalım yaklaşık bir hafta oldu.Far açıkken bile marş basıyor.Anlayacağın şimdilik bir sorun yok.

anladım hocam güle güle kullan bi ara bende düşündüm ama forumda olmaz akü kaldırmaz dediler o yüzden vaz geçmiştim şimdide takacak adam akıllı bi motorum olunca seni rahatsız edrim artık:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun hemşerim çok güzel olmuş..
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
ya senin motorun aynısından gördüm geçen istanbulda bi semtte onunda ön çamurluğu yoktu :silent:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ya benm normal far çok patlıyor kemal abi neden ki acep sende eskiden olyomuydu?
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
güzel olmuş gülegüle kullan :cat:
bu arada xenon fiyatları ne civarda- motordan motora değişiyor mu ?
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Xenon far güzel olmuş ve gece görüşünü mutlaka olumlu etkleyecektir:cat:
nevarki motosikletin üstündeki kask için aynını söyleyemeyeceğim:cyclopsan
Safebet ancak Polis'den ceza yememeni sağlar ama gerektiğinde hayatını koruyabilecekmi:bounce:

Bence paralarınızı önce kaza & düşmelere karşı almanız gereken önlemlere yatırın :wiinkk:
 
Katılım
7 May 2008
Mesajlar
268

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst