Motorum sık sık istop ediyor

Katılım
14 Kas 2011
Mesajlar
23
mondial mg 125 classic kullanıcısıyım motoru vitese taktıgımda motor sorunsuz çalışıyor ama ne zaman debriyajı salsam motor duruyor bazende hiç çalışmıyor iktirip vitese takısıyorum bazende tekleme yapıyor gaz verirken ama en sinir oldugum şey debriyajı saldıgımda motorun stop etmesi...yardım edin lütfen !:silent::silent:
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,963
Karbülatör hava benzin ayarından. Yine karbülatöre gelen filtreler tıkanmış olabilir. Motorun yenimi onuda yazmamışşın. Buda önemli tabi
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
istop benım bildiğim çocukların oynadığı yakartop oyununda topu tutunca söylenen sözdür. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
1,058
Cevap yazacağım okuduklarıma takılmaktan cevap yazamıyorum, İktirme, karbülatör, istop , taksıyorum...... Sonumuz hayrola
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst