- Katılım
- 14 Kas 2011
- Mesajlar
- 23
- Konu Yazar
- #1
mondial mg 125 classic kullanıcısıyım motoru vitese taktıgımda motor sorunsuz çalışıyor ama ne zaman debriyajı salsam motor duruyor bazende hiç çalışmıyor iktirip vitese takısıyorum bazende tekleme yapıyor gaz verirken ama en sinir oldugum şey debriyajı saldıgımda motorun stop etmesi...yardım edin lütfen !:silent::silent:
Son düzenleme: