motorum çalışmıyor..

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a ustalar motor pejo 105 motorumda ateşleme sağlam avans ayarı yeni yapıldı fakat çalışmıyor karbıratör tertemiz motorda kompurasörde çok güzel fakat bi türlü çalışmıyor bunun sebebi nedir?
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
15
motoru zorladıysan conta yakmıs olabilir büyük ihtimal bi kontrol et derim
 
Katılım
23 Mar 2011
Mesajlar
21
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
buji ne durumda acaba ?
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
motoru kople indirdim temizledim sekmanlar sağlam sağlam olmasa kobpurasör olmazdı çalışmaması için hiçbi neden yok yada ben bilmiyorum:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:48 ----------

buji ne durumda acaba ?

buji de yeni çok güzel ateşleme var
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
15
bi conta al tak sorun kalkar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:05 ----------

sargıları kontrol et bi sarkı teli kopsa bile calısmıyo benim basıma gelmişti
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motorda kompresör var ise,
bujı ateslıyorsa ve karbıratrorde sıkıntı yoksa calışmamasında bı neden yoktur calısır,
tabi eğer benzın var ise,
motorun bujisini çıkart temızle tak,
marş yapmaya calış tekrar sök,
eğer bujide ıslaklık yanı benzın yok ise sorun karbüratördedir...
atesleme var ve bujı yenı demıssın sanırım sorun karburator,
ayarını kacırmıs olabılırsınız...
 
Katılım
9 Eyl 2010
Mesajlar
372
benzine yagi fazla koyduysan eger oda bir ihtimal calismamasi icin...
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
bi conta al tak sorun kalkar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:05 ----------

sargıları kontrol et bi sarkı teli kopsa bile calısmıyo benim basıma gelmişti

kardeş contadan kastın sekmanlarmı anlayamadım:) bide sargı teli derken?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:50 ----------

motorda kompresör var ise,
bujı ateslıyorsa ve karbıratrorde sıkıntı yoksa calışmamasında bı neden yoktur calısır,
tabi eğer benzın var ise,
motorun bujisini çıkart temızle tak,
marş yapmaya calış tekrar sök,
eğer bujide ıslaklık yanı benzın yok ise sorun karbüratördedir...
atesleme var ve bujı yenı demıssın sanırım sorun karburator,
ayarını kacırmıs olabılırsınız...

usta buji benzinleniyor buji neredeyse sıfır ayarın kaçtığını sanmıyorum en az a10 defa konturol ettim
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
motor üzerınde yağ kaçırmış bi yer varmı,
silindir kısmında mesela,
tamam sen bakınca kompresör yapıyor olabılır,
fakat yüke bındıgınden aşırı darbede kacırıyor olabılırde...
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
15
bobin sargısını kontrol et contadan kastımda eger conta yanmıssa ne yapsan calısmaz o motor
 
Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
bu gün konturol ettim egzozun dibinden benzin akıtıyor bu yüzden olabilirmi ?
 
Katılım
8 Ocak 2011
Mesajlar
52
Motosikleti
HONDA CB125F 2018
motorun bujisini çıkar motoru ayak ile marş yap 5 dakika sonra bujiyi tak öyle dene selamlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst