buji ne durumda acaba ?
bi conta al tak sorun kalkar
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:05 ----------
sargıları kontrol et bi sarkı teli kopsa bile calısmıyo benim basıma gelmişti
motorda kompresör var ise,
bujı ateslıyorsa ve karbıratrorde sıkıntı yoksa calışmamasında bı neden yoktur calısır,
tabi eğer benzın var ise,
motorun bujisini çıkart temızle tak,
marş yapmaya calış tekrar sök,
eğer bujide ıslaklık yanı benzın yok ise sorun karbüratördedir...
atesleme var ve bujı yenı demıssın sanırım sorun karburator,
ayarını kacırmıs olabılırsınız...