- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
- Konu Yazar
- #1
Son 1 haftadır havalar yağmurlu olduğu için canım ciğerim elimiz ayağımız scooterımıza binmiyorduk (binemiyorduk) ıslanmasın diye arka tarafa balkonun altına parketmiştim Allahtan incede olsa bi halat kildim var ve onu ön tekerleğe bağlamıştım bu gün akşam üzeri işten gelirken içimden bi ses arka tarafa bi bak bakalım ne alemde bizim sco dedi baktığımda bide ne göreyim
ale: park ettiğim duvarın dibinden 1-2 metre beride yerde öylece yatıyor bizim ufaklık :salut: etrafta keskin bi benzin kokusu
r: hemen kaldırdım iyi bi hasar yok sürüklemiş fakat halat kilit ön tekerleğe dolaşınca atıvermiş elinden (..................) çocuğu
ale: olan 1 depo dolusu benzine olmuş ( onla gelsin geçsin)
ale: verilmiş sadakamız varmış çok şükür :cat:
Siz siz olun motorunuzu kilitleyin arkadaşlar her ne kadar atalar kilit dostadır desede en azından zaman kaybetmek istemiyo şerolar
r:
Bu arada evimizin altındaki hangar gibi depoyu bize kullandırmayan sitemizin müteahh-İT ede tekrar selam ediyorum buradan ve yarın kapının kilidini patlatıp değiştirip anahtarıda cebime atıyorum bundan sonra depoda (bi nevi kapalı garajda) muhafaza edicem artık motorumu (bıçak kemiğe dayandı artık ) :cat:
Siz siz olun motorunuzu kilitleyin arkadaşlar her ne kadar atalar kilit dostadır desede en azından zaman kaybetmek istemiyo şerolar
Bu arada evimizin altındaki hangar gibi depoyu bize kullandırmayan sitemizin müteahh-İT ede tekrar selam ediyorum buradan ve yarın kapının kilidini patlatıp değiştirip anahtarıda cebime atıyorum bundan sonra depoda (bi nevi kapalı garajda) muhafaza edicem artık motorumu (bıçak kemiğe dayandı artık ) :cat: