Motorum Çalınamamış (çok şükür)

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Son 1 haftadır havalar yağmurlu olduğu için canım ciğerim elimiz ayağımız scooterımıza binmiyorduk (binemiyorduk) ıslanmasın diye arka tarafa balkonun altına parketmiştim Allahtan incede olsa bi halat kildim var ve onu ön tekerleğe bağlamıştım bu gün akşam üzeri işten gelirken içimden bi ses arka tarafa bi bak bakalım ne alemde bizim sco dedi baktığımda bide ne göreyim :pale: park ettiğim duvarın dibinden 1-2 metre beride yerde öylece yatıyor bizim ufaklık :salut: etrafta keskin bi benzin kokusu :pr: hemen kaldırdım iyi bi hasar yok sürüklemiş fakat halat kilit ön tekerleğe dolaşınca atıvermiş elinden (..................) çocuğu :pale: olan 1 depo dolusu benzine olmuş ( onla gelsin geçsin) :pale: verilmiş sadakamız varmış çok şükür :cat:

Siz siz olun motorunuzu kilitleyin arkadaşlar her ne kadar atalar kilit dostadır desede en azından zaman kaybetmek istemiyo şerolar :pr:

Bu arada evimizin altındaki hangar gibi depoyu bize kullandırmayan sitemizin müteahh-İT ede tekrar selam ediyorum buradan ve yarın kapının kilidini patlatıp değiştirip anahtarıda cebime atıyorum bundan sonra depoda (bi nevi kapalı garajda) muhafaza edicem artık motorumu (bıçak kemiğe dayandı artık ) :cat:
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
Büyük geçmiş olsun. Mutlaka motorun yerini değiştirin. Bi kere geldi ise (...................) çocukları. mutlaka yine geleceklerdir.
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
geçmiş olsun usta.
ite ite nereye kadar götürecekti acaba?:jocolor:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Adam cağırdılar geldik :)
Hoş geldin sefa geldin :rendeer:

Büyük geçmiş olsun. Mutlaka motorun yerini değiştirin. Bi kere geldi ise (...................) çocukları. mutlaka yine geleceklerdir.

Evet değiştirdim bende malum bu gece mecburen gene dışarda kalacak ön tarafa aldım artık halatlada logar kapağına bağladım güzelce yandaki inşaatın bekçisiylede 1 dal kaliteli cigara eşliğinde bi muhabbet çevirdik az önce :cherry: onada tembihledim bu geceyi bi atlatsa yarın çelik kapılı kocaman garajı olacak inş. ufacık motorun :cat:

geçmiş olsun usta.
ite ite nereye kadar götürecekti acaba?:jocolor:
Sağolasın :rendeer: benim tahminim o kilitli olduğunu tahmin etmedi bodoslama kapıp götürcekti herhalde :pr: e baktıki kilit var ön teker dönmüyor acık sürükleyip atıp gitti yada o anda biri cam kapı falan açtı apartmandan korkup atıp kaçtı herhalde :pr:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sağol ganga hacı götürür gibi götürcekmiş elin oğlu valla :farao:

Neyse Allahtan sen gelene kadar depo operasyonu başarıyla sonuçlanırda senin cıbıfı koyarız oraya :sunny: birde onu çaldırmayam yanarız valla :king:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ahmet abi eşşeğini sağlam kazığa bağlamışsın lakin kazık ahşap çıktı galiba. Demir kazıkla değiştiriver. Çok geçmiş olsun. Ben gidonu bile kilitlemem. Eskiden zincirle kitlerdim ama sırf birader yürütmesin diye. :)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Geçmiş olsun abi, buna şükür.

Sağol Özcancım evet çok şükür :cat:

---------- Post added at 23:22 ---------- Previous post was at 23:20 ----------

ahmet abi eşşeğini sağlam kazığa bağlamışsın lakin kazık ahşap çıktı galiba. Demir kazıkla değiştiriver. Çok geçmiş olsun. Ben gidonu bile kilitlemem. Eskiden zincirle kitlerdim ama sırf birader yürütmesin diye. :)

Ahşap mahşap kazık kazıktır aga :cat: bak iş görmüş netekim :cat: hadi biz dış mihraklarla uğraşıyoz seninki daha sakat aga iç mihraklar :farao:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Aynen en azından bir kilit :cat: onuda arka yerine ön tekere takarsak önü kaldırıp götürmek arkadan daha zor oluyor :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sağol ganga hacı götürür gibi götürcekmiş elin oğlu valla :farao:

Neyse Allahtan sen gelene kadar depo operasyonu başarıyla sonuçlanırda senin cıbıfı koyarız oraya :sunny: birde onu çaldırmayam yanarız valla :king:

mator sağlamda olmasın ben uyuyamam abi...:p ama senin taka da karakaçan çalan bi şehir turu atar benzin bitince bırakır ...:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
salkano içinde geçerli ganga söylediklerim :queen: küfretsem dahamı iyiydi la reyiz...:queen::p
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sen önce bi Salcano yazmayı öğren imla hatalı panda :p ben senin Dondana bi şey deyomuyum :mrgreen: hem bree zınduk :mrgreen: toton yese izni ağustosda alırsında Temmuzda Ramazan mübarekde oruç yiye yiye gezeceğine Karadenizi Ağustosda Salcano ile beraber yaparık o 6.000 km yi o zaman görüsün Salconun ne menem bi makine olduğunu (tabi ben ardında bırakacağın mavi dumandan seni görebilirsem) :flower:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga çok geçmiş olsun
ben ybr yi bi kilitliyorum akıllara zarar nede olsa kendileri pek bi kıymetli benim için
ön tekere bi bisiklet kiliti disk e bi asma kilit arka tekere bi tane masterlok 1.5 mt kilit direksiyon kiliti ve en sonda garaja baba bi asma kilit
ilk önce allaha sonra bu kilitlere emanet benim motor
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Sağol Fatih aman kilitle kardeşim :cat: ne demişler devir kötü kolla ..... (motürü) :p
 
Katılım
10 Nis 2013
Mesajlar
189
Son 1 haftadır havalar yağmurlu olduğu için canım ciğerim elimiz ayağımız scooterımıza binmiyorduk (binemiyorduk) ıslanmasın diye arka tarafa balkonun altına parketmiştim Allahtan incede olsa bi halat kildim var ve onu ön tekerleğe bağlamıştım bu gün akşam üzeri işten gelirken içimden bi ses arka tarafa bi bak bakalım ne alemde bizim sco dedi baktığımda bide ne göreyim :pale: park ettiğim duvarın dibinden 1-2 metre beride yerde öylece yatıyor bizim ufaklık :salut: etrafta keskin bi benzin kokusu :pr: hemen kaldırdım iyi bi hasar yok sürüklemiş fakat halat kilit ön tekerleğe dolaşınca atıvermiş elinden (..................) çocuğu :pale: olan 1 depo dolusu benzine olmuş ( onla gelsin geçsin) :pale: verilmiş sadakamız varmış çok şükür :cat:

Siz siz olun motorunuzu kilitleyin arkadaşlar her ne kadar atalar kilit dostadır desede en azından zaman kaybetmek istemiyo şerolar :pr:

Bu arada evimizin altındaki hangar gibi depoyu bize kullandırmayan sitemizin müteahh-İT ede tekrar selam ediyorum buradan ve yarın kapının kilidini patlatıp değiştirip anahtarıda cebime atıyorum bundan sonra depoda (bi nevi kapalı garajda) muhafaza edicem artık motorumu (bıçak kemiğe dayandı artık ) :cat:

Vay arkadaş almaya niyetlendiğimiz fakat sonradan vazgeçtiğimiz scooter gidiyormuş ya elden... :cyclopsan Geçmiş olsun ahmet abi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst