Motoru sevmeyen adam ehliyet sınavında.

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ben battım zaten.
Zira senin dediğin doğru.
Eşekler suyunu sevmez.
Eşek çünkü. Senin dediğini yaparlar doğru.
Valla bak sen haklısın. :mrgreen:

Anlaşalım ve kapatalım şu hoşaf konusunu.
Konu dağılıyor bak :)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
sizin eşekler anlıyor hoşaftan demekki...bizimkiler anlamadığı için tanesini yiyor kıtırtılarından anlam çıkarmaya çalışıyorlar...:p
bu arada ben hoşafı hiç sevmem...:queen:
sevenede niye seversin demem...:queen:
konuştukça batıcam o yüzden susucam:queen:
(şiir gibi oldu bea!!)

abicim ciddi bir mevzu var burda. lütfen! :cherry:

şimdik erman hocam sınava gönül rızasıyla girmemiş elbet, saçma ama mevzuat böyle.
lisede kimya sınavına keyfimizden mi girdik? mevzuat böyleydi.
bu çelişki bütün sözde eğitimlerde görülen ve yöntem yetmezliğinden doğan çözümsüzlüğü "kaynak" sorununa bağlıyacak ve diyecekki "kök ve kaynak aramayın bulunanaz." Buna ilişkin olarak da bir sürü bilim dışı ve tutarsız anlatımlarda bulunacak.

bu kuramsal indirgemeleri ve çözümsüz betimlemelerinden sonra içtenlikle itiraf ettiği kaynağın “bulunamayacağı” tespiti gerçekten ilmi yaklaşımın göstergesi ve olanı aktarma belirtisidir. Ancak bu kaynağın “bulunmadığı” anlamına gelmez ve kaynağın hiç bir zaman bulunamamacağnı göstermez. Kaynağın bulunamamasından “aranan kaynağın” özelliği olduğu kadar “arayanın ereği” hatta arama yöntemi ve aramadaki tutumu da sorumludur. Gerçekten objektif bir arama niyeti, uygun bir usul ve yaklaşım mevcutsa kaynak bulunabilir.

::151::
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
bu kuramsal indirgemeleri ve çözümsüz betimlemelerinden sonra içtenlikle itiraf ettiği kaynağın “bulunamayacağı” tespiti gerçekten ilmi yaklaşımın göstergesi ve olanı aktarma belirtisidir. Ancak bu kaynağın “bulunmadığı” anlamına gelmez ve kaynağın hiç bir zaman bulunamamacağnı göstermez. Kaynağın bulunamamasından “aranan kaynağın” özelliği olduğu kadar “arayanın ereği” hatta arama yöntemi ve aramadaki tutumu da sorumludur. Gerçekten objektif bir arama niyeti, uygun bir usul ve yaklaşım mevcutsa kaynak bulunabilir.

::151::

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:::stretche
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
abicim ciddi bir mevzu var burda. lütfen! :cherry:

şimdik erman hocam sınava gönül rızasıyla girmemiş elbet, saçma ama mevzuat böyle.
lisede kimya sınavına keyfimizden mi girdik? mevzuat böyleydi.
bu çelişki bütün sözde eğitimlerde görülen ve yöntem yetmezliğinden doğan çözümsüzlüğü "kaynak" sorununa bağlıyacak ve diyecekki "kök ve kaynak aramayın bulunanaz." Buna ilişkin olarak da bir sürü bilim dışı ve tutarsız anlatımlarda bulunacak.

bu kuramsal indirgemeleri ve çözümsüz betimlemelerinden sonra içtenlikle itiraf ettiği kaynağın “bulunamayacağı” tespiti gerçekten ilmi yaklaşımın göstergesi ve olanı aktarma belirtisidir. Ancak bu kaynağın “bulunmadığı” anlamına gelmez ve kaynağın hiç bir zaman bulunamamacağnı göstermez. Kaynağın bulunamamasından “aranan kaynağın” özelliği olduğu kadar “arayanın ereği” hatta arama yöntemi ve aramadaki tutumu da sorumludur. Gerçekten objektif bir arama niyeti, uygun bir usul ve yaklaşım mevcutsa kaynak bulunabilir.

::151::


yahu Fatih'im...bugün pazar..tembellik yaptım daha yeni uyandım..saat 10'a geliyor..ancak eşekle ilgili yazmış olduğun deriiiin anlam içeren yazının iyi bişeyler demek istediğini bildiğim için anlamaya çalışma gereği görmüyorum.zaten anlamaya çalışsamda bunu başarabileceğimi sanmadığımdan,fazla zorlamadan başka konularda yazılmış olan bazı yazılara bakarak kahvaltı hazırlanana kadar geçecek olan süreyi iyi değerlendirme çabası içine girmiş bulunmaktayım.sevgilerimle....
bu arada eşek ne oldu? hoşaf ne oldu;; tanesimi suyumu derken saçmalamaktan korkuyorum biliyormusun??:queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Nasılda kasmış kendini:mrgreen:

Yaa erman hocam bu işler öyle TV'de yorumlamaya benzemez sahanın içinde olmak başkadır:p
Artık motosikletlilere karşı daha saygılı olur :)
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Zaten motosiklette onu sevmemiş.Üstüne yakıştırmamış bile zati muhteremi:mrgreen:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Evet hocam ATV içinde a2 ehliyet istiyorlar. Aile baskısı yüzünden 2 teker yerine atv kullanmak için a2 kursuna yazıldım. Saçma bi sistem sonuçda 2 teker 4 teker farkı var.

bu arada 2-3-4 teker motosikletler olduğu için yeni ruhsatlarda bizim motorlar ın yanında iki teker yazıyor ..
birşey dikkatimi çekti adamın sevmiyorum demesi hoşuna gitmesi ayrı bir olay da vitesli makina ile sınava giriyor o güzel.
ben a2 ehliyetimi scoter üzerinde ve parkda aldım. bu yönden bakarsak bodrumda durum daha iyi miş..
yada gazeteciler gelecek diyemi yaptılar bilinmez.
 
Katılım
17 Eyl 2010
Mesajlar
101
Yaw arkadaş kafasina kask yerine kompozit başlıkmi takmış ? arkadaş bir cevap alabilsek :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaş bu herife zaten kılım birde bunun yüzünden
"ulan bakın motosiklet iyi bişey olsaydı erman toroğlu binmezdi" diyecekler
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
bunların tek bildiği spor dalı futbol olunca bu konuşmalarından ben hiç alınmıyorum bile doğal geliyroır tebkisi ama bir bilse ne kacırdığğını kenini affetmeyecek valla
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Herkes ne yazıkki olayın magazin boyutuna değinmiş. Üstelik haberi okumadan sadece başlığa ve fotoğrafa bakıp.
Adam motosiklet kullanmak için değil ATV kullanmak için sınava girmiş. Bildiğiniz üzere ATV kullanmak için A2 ehliyeti gerekmektedir. Dolayısı ile motosikletleri sevmek, hoşlanmak gibi bir durumu yok.

Gelelim bana göre asıl önemlisi ve vahim olanı:
Olabilir, hatadır ATV için A2 ehliyetinin istenmesi. Ama sonuçta isteniyor. Peki bu A2 sınavına giren kişi ne yapıyor? Şu an ki uygulamaya göre bir kursa yazılıyor B ehliyeti var ise fark sınavlarına giriyor ve güya motosiklet kullanım eğitimi alması gerekiyor değil mi? Oysa haberde Erman Toroğlu ne diyor
"Sizin gelmenizi istemedim. Heyecan oldu biraz. Daha önce 2 kez motosiklet kullanmıştım. Bir de bugün kullandım. Motosikleti sevmiyorum zaten"

daha önce 2 defa motosiklet kullanmış! Hayatında 2 defa motosiklet kullanıp A2 ehliyeti alıyor! Bu A2 ehliyetinin ülkemizde ne kadar önemsendiğinin ve kursların durumunu apaçık ortaya koyan bir itiraf gibidir. Böylesine bir eğitim ve sınavdan sonra A2 ehliyeti alan kişi cebinde parası varsa gidip 1000cc'lik herhangi bir motosiklet alıp trafiğe de çıkabilmektedir üstelik!

İçler acısı bir durumdayız kısacası... Ama gülüyoruz halimize...
 
Katılım
29 Eyl 2010
Mesajlar
5
yaaafff keşke bizim burada da ehliyet verseler de bn de alsam motorumu ehliyetsiz kullanıyorum şehir dışına çıkamıyorun :salut::pr:
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaafff keşke bizim burada da ehliyet verseler de bn de alsam motorumu ehliyetsiz kullanıyorum şehir dışına çıkamıyorun :salut::pr:

nasıl yani? sizin orda ehliyet vermiyorlar mı? herkes ehliyetsiz mi kullanıyor araçlarını? otomobil için ehliyet verilen yerde motosiklet için de ehliyet verilmek zorunda. "vermiyoruz" diyemezler herhalde...
 
Katılım
22 Haz 2008
Mesajlar
307
Daha önce 2 kez motosiklet kullanmıştım. Bir de bugün kullandım. Motosikleti sevmiyorum zaten” diye konuştu.

Sürücü kursu zorunlu direksyon eğtimini fason imzalarla geçirmiş belli ki , keşke bu sözünü bir ihbar saysalarda işlem yapsalar , bir de trafiğe çıkıcak bu halde. Gerçi hukuk'tan çok uzak bir yerdeyiz , kimi kime şikayet edicen...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
244
Eğer motor sınavı yapılan yerlede kafadaki miğfer KASK yerine geçiyorsa yandık demektir. Böyle bir durumda bütün Askerlerde motor kullanabilir. Yazık.
Motoru sevmeyen bir adamın motor üzerinde ne işi var değil, niye ehliyet alır.
Başına silah dayayanları göremedim.
Ya haberin kaynağında bir bozukluk var yada sonuçta.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
117
Eğer motor sınavı yapılan yerlede kafadaki miğfer KASK yerine geçiyorsa yandık demektir. Böyle bir durumda bütün Askerlerde motor kullanabilir. Yazık.
Motoru sevmeyen bir adamın motor üzerinde ne işi var değil, niye ehliyet alır.
Başına silah dayayanları göremedim.
Ya haberin kaynağında bir bozukluk var yada sonuçta.
ATV kullanmak için A2 ehliyeti lazım.O yüzden motorsiklet üzerinde patlayacak gibi duruyor.Şiiiimdiiiiiiiiii oynat uğurcum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst