sizin eşekler anlıyor hoşaftan demekki...bizimkiler anlamadığı için tanesini yiyor kıtırtılarından anlam çıkarmaya çalışıyorlar...
bu arada ben hoşafı hiç sevmem...:queen:
sevenede niye seversin demem...:queen:
konuştukça batıcam o yüzden susucam:queen:
(şiir gibi oldu bea!!)
bu kuramsal indirgemeleri ve çözümsüz betimlemelerinden sonra içtenlikle itiraf ettiği kaynağın “bulunamayacağı” tespiti gerçekten ilmi yaklaşımın göstergesi ve olanı aktarma belirtisidir. Ancak bu kaynağın “bulunmadığı” anlamına gelmez ve kaynağın hiç bir zaman bulunamamacağnı göstermez. Kaynağın bulunamamasından “aranan kaynağın” özelliği olduğu kadar “arayanın ereği” hatta arama yöntemi ve aramadaki tutumu da sorumludur. Gerçekten objektif bir arama niyeti, uygun bir usul ve yaklaşım mevcutsa kaynak bulunabilir.
::151::
abicim ciddi bir mevzu var burda. lütfen! :cherry:
şimdik erman hocam sınava gönül rızasıyla girmemiş elbet, saçma ama mevzuat böyle.
lisede kimya sınavına keyfimizden mi girdik? mevzuat böyleydi.
bu çelişki bütün sözde eğitimlerde görülen ve yöntem yetmezliğinden doğan çözümsüzlüğü "kaynak" sorununa bağlıyacak ve diyecekki "kök ve kaynak aramayın bulunanaz." Buna ilişkin olarak da bir sürü bilim dışı ve tutarsız anlatımlarda bulunacak.
bu kuramsal indirgemeleri ve çözümsüz betimlemelerinden sonra içtenlikle itiraf ettiği kaynağın “bulunamayacağı” tespiti gerçekten ilmi yaklaşımın göstergesi ve olanı aktarma belirtisidir. Ancak bu kaynağın “bulunmadığı” anlamına gelmez ve kaynağın hiç bir zaman bulunamamacağnı göstermez. Kaynağın bulunamamasından “aranan kaynağın” özelliği olduğu kadar “arayanın ereği” hatta arama yöntemi ve aramadaki tutumu da sorumludur. Gerçekten objektif bir arama niyeti, uygun bir usul ve yaklaşım mevcutsa kaynak bulunabilir.
::151::
Evet hocam ATV içinde a2 ehliyet istiyorlar. Aile baskısı yüzünden 2 teker yerine atv kullanmak için a2 kursuna yazıldım. Saçma bi sistem sonuçda 2 teker 4 teker farkı var.
yaaafff keşke bizim burada da ehliyet verseler de bn de alsam motorumu ehliyetsiz kullanıyorum şehir dışına çıkamıyorun :salut:r:
Daha önce 2 kez motosiklet kullanmıştım. Bir de bugün kullandım. Motosikleti sevmiyorum zaten” diye konuştu.
ATV kullanmak için A2 ehliyeti lazım.O yüzden motorsiklet üzerinde patlayacak gibi duruyor.Şiiiimdiiiiiiiiii oynat uğurcum.Eğer motor sınavı yapılan yerlede kafadaki miğfer KASK yerine geçiyorsa yandık demektir. Böyle bir durumda bütün Askerlerde motor kullanabilir. Yazık.
Motoru sevmeyen bir adamın motor üzerinde ne işi var değil, niye ehliyet alır.
Başına silah dayayanları göremedim.
Ya haberin kaynağında bir bozukluk var yada sonuçta.