Motoru sevmeyen adam ehliyet sınavında.

Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Eski hakem ve spor yorumcusu Erman Toroğlu, Muğla'nın Bodrum ilçesinde motosiklet ehliyeti alabilmek için sınava girdi.

Toroğlu, Konacık beldesinde yapılan sınava yaklaşık 30 dakika erken geldi. Bir süre sınava girenleri izleyen Toroğlu, sıranın kendisine gelmesi üzerine kaskını takarak motosiklete bindi.

Toroğlu sınavdaki ilk denemesinde motosikleti 3 kez 'stop” ettirdi. Motoru çalıştırdıktan sonra parkurdaki dubaların arasından geçemeyen Toroğlu, daha sonra motosiklet üzerinde eğitim alanının dışına çıkarak gözden kayboldu. Bu durum karşısında diğer adayların Toroğlu'na tezahürat yaptıkları görüldü.

Sınavdaki ikinci denemesinde ise dubaların arasından geçtikten sonra başladığı noktaya dönmeyi başaran Toroğlu, bu sefer de motoru durduramayarak düşme tehlikesi geçirdi.

Toroğlu sınav sonrası gazetecilere yaptığı açıklamada, ATV kullanmak için ehliyet sınavına girdiğini ifade ederek, “Sizin gelmenizi istemedim. Heyecan oldu biraz. Daha önce 2 kez motosiklet kullanmıştım. Bir de bugün kullandım. Motosikleti sevmiyorum zaten” diye konuştu.

Bir gazetecinin, “Bir ara eğitim alanından uzaklaştınız. Neler söyleyeceksiniz” sorusu üzerine Toroğlu, “Biraz kullanayım dedim. Hoşuma gidiyor. Böyle gidince iyi oluyor” yanıtını verdi.

Kaynak: hürriyet
 

Ekli dosyalar

  • untitled.JPG
    untitled.JPG
    27.4 KB · Görüntüleme: 842
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
18 Eyl 2010
Mesajlar
287
motoru sevmiyorsan neden biniyorsunki adamı sinir ediyorlar ya
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
235
Maraton da Şansal'a pastırma muhabbeti yapmaya benzemez ARMAN OCAAA:queen:
 
Katılım
1 Tem 2010
Mesajlar
438
AdAm neyı sevdıgını bılmıyokı bı sevmıyorum bı hosuma gıdıyo demıs bu maclarıda boyle yorumluyosa.? kararsız ınsan ARMANNNNNNNNNN
 
Katılım
19 Tem 2010
Mesajlar
52
ATV ehliyeti için motosiklet ehliyeti sınavına girileceğini de öğrenmiş oldum, bilmiyordum :)

Evet hocam ATV içinde a2 ehliyet istiyorlar. Aile baskısı yüzünden 2 teker yerine atv kullanmak için a2 kursuna yazıldım. Saçma bi sistem sonuçda 2 teker 4 teker farkı var.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Ama yazık değil mi adama yahu :p
4 teker için 2 teker sınavı.
Herkes beceremez ki bunu. Zor anlar yaşamış amcam :)
ATV için sanırım ayrı bir sınıf ehliyet olmalı, ne araba, ne de motosiklet çünkü.
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olabilir, motosikleti sevmeyebilir yani, mecbur da değil. ne var ki bunda?
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eşek hoşaftan ne anlar.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
olabilir, motosikleti sevmeyebilir yani, mecbur da değil. ne var ki bunda?

Tamam sevmek zorunda değil.
Ama ATV için alacağı ehliyet sınavına motosikletle girmek zorunda kalması ters durum adam için :) Fena da çuvallamış dolayısıyla.
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
en azından ehliyet almaya çalışması bile sorumlu bi adam olduğunu gösterir. ehliyetsiz gezip yakalansaydı bir sürü tepki toplayacaktı helal olsun erman hocaya:cat:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
öyle deme sinan.. tanesini yer kıtır kıtır eder!!!!:queen:

Ters oldu :)
Suyunu içer tanesini bırakır :mrgreen:


--
(Yahu şu 2 mesaj arası 120 sn çok uzun değil mi? Hadi aynı sayfaya 2. mesaj için olsa tamam da başka konuya da yazamıyoruz.)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Ters oldu :)
Suyunu içer tanesini bırakır :mrgreen:


--
(Yahu şu 2 mesaj arası 120 sn çok uzun değil mi? Hadi aynı sayfaya 2. mesaj için olsa tamam da başka konuya da yazamıyoruz.)

ya bizim eşekler önce tanesini yer sonrada dişimin arasına kaçtı der suyunu bırakır..eşek bu bölge bölge değişiyor demekki:queen:



bence de 120 sn çok fazla yaw...
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Bizim eşekler daha akıllı demek ki, hoşafın suyu daha lezzetlidir.

Ben de suyuna bayılırım :)

Dur yahu, ne yaptım ben şimdi :cyclopsan
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Bizim eşekler daha akıllı demek ki, hoşafın suyu daha lezzetlidir.

Ben de suyuna bayılırım :)

Dur yahu, ne yaptım ben şimdi :cyclopsan

sizin eşekler anlıyor hoşaftan demekki...bizimkiler anlamadığı için tanesini yiyor kıtırtılarından anlam çıkarmaya çalışıyorlar...:p
bu arada ben hoşafı hiç sevmem...:queen:
sevenede niye seversin demem...:queen:
konuştukça batıcam o yüzden susucam:queen:
(şiir gibi oldu bea!!)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst