Motoru Ruhunda Bedeninde Yaşatanlar...

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
ben de ruhumda yaşatıyom:cat:
eve geliyom vın vın yapıyom babam bi tane geçiriyo enseye:queen:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
dah abişey görmedinki korkasın...bugün Maçkada taksinin biri arkadan beni kornayla rahatsız etti...bende o an sigarayı yakmaya çalışıyom...iyice yavaşladım tabi illa kıllık yapıcam en son durdurm sol şeritte ...yanıma gelsin diye bekiyoprum...arkadaş indi yanıma doğru gelirken bende aynı anda indim...bi endam boy pos gösterim diye...yüzyüze geldik...ne basıyon birader kornaya dedim...abi pardon biriyle karıştırdım arkadaş sandım dedi...:queen:yavni yemedi diyim...bayağıdır kavgam gürültüm yok...alışık değilim böyle sakin bir hayata...:p

:cherry: .
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
bunuda yeni gördüm iyimi...:) kolye konusuna gelince bahçelievler'de sürekli gittiğim bir gümüşçü var orda başka birşey bakarken bulmuş ve hemen almıştım...:cat:

özer'im o fazer değil...:p havalardan kısmet bulup bir türlü fotosunu çekemedim karakızımın ama ilk fırsatta çekip koymaya çalışıcam...:wiinkk:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
mete abi kaç grammış,
içi dolumu, boşmu,
gerçek gümüş mü,
sahtemi,
kolyesi derimi,
kaç lira,
fiş almazsak kaça olur :p

saol saol abi hiç aklıma gelmezdi motoru boynumda taşıcağım ağırmı acep :)
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
konu dışı >>>
2qn748i.jpg

sana vesikalık yaptım. lazım olunca yaptırır, kullanırsın.
afiyet olsun.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hahahahhahhahahahahha =)))))))))))) yarıldım eline sağlık bu daha uysal oldu =)))))))
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abiler topağı unutmuşum...geçde olsa yazayım hemen...:p


abi aman sakin yaşa.tipin kayık yani,adanalıda değilsin ama psikopat bi tip olduğun belli:p.
yani yiğenimiz olmasa önüne geleni çarpacaksın.
yavaş abi yavaşşşşşşşşşşşşşş:bounce::queen:

kavgamı zgürültümüz olmaz...ama ayda bir hır çıkarmam lazım bi dalaşma gürültü patırtı lazım...:pbiri bana dur diyecek ama bakalım ne zaman...:pale:

yani abi biraz çüşşş diyosun kardeşine...:p

ağaçtan yapılanı gürdüm bi arkadaşta anahtarlık gibi bişeydi .o kolyede güzelmiş .

ağaçtan oyma işide çok şık olur...

son resime bittim ya mete abeeeyy...ne bakış o beee :p

fena bakarım...:bounce::p

ne kadar vahşi bi bakış atmış yaa adam parçalıyo resmen bayanlar görmesin ürkebilir:p

hayvanlar bile ürküyo değil baayaanlar...:pbeni önce gaspcı falan sanıyolar ortamlarda...

ben de ruhumda yaşatıyom:cat:
eve geliyom vın vın yapıyom babam bi tane geçiriyo enseye:queen:


senid emotör sahabı yapcaz merak etme...:p

Ö.Z.€.R;919072' Alıntı:

:wiinkk:

bunuda yeni gördüm iyimi...:) kolye konusuna gelince bahçelievler'de sürekli gittiğim bir gümüşçü var orda başka birşey bakarken bulmuş ve hemen almıştım...:cat:

özer'im o fazer değil...:p havalardan kısmet bulup bir türlü fotosunu çekemedim karakızımın ama ilk fırsatta çekip koymaya çalışıcam...:wiinkk:

arkadaşım artık makinan fazer...tanımazsın bizi...:p

mete abi kaç grammış,
içi dolumu, boşmu,
gerçek gümüş mü,
sahtemi,
kolyesi derimi,
kaç lira,
fiş almazsak kaça olur :p

saol saol abi hiç aklıma gelmezdi motoru boynumda taşıcağım ağırmı acep :)

ben bilmem gocem bilir...:paha bilo cevaplamış işte...:p


Allah razı olsun kanka...Güççük mete han yaptın beni..:)


ee iş güc olmayınca kendini veriyon böle şeylere...bi baltaya sap olamadın kankam be...:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abii fena bakıyorsun korktum,tırstım resmine resmen bakamıyoruz bee abii saygılarımı iletiyorum
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
mete abi kıravatlı senmisin bi anda ata demirere benzettim ya :D harbi acaip benzettim bi anki bakışla gercekleri saklama bizden :D
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Kolye gerçekten güzel..

Burada da gümüşten yapılmış kolyeler var...
Ben 2 tane almıştım...
İsteyen olursa bi ara gider resimlerim ve fiyatını da sorarım...

Ben isterim resmine yada fiyat bilgisine ihtiyaç olmaksızın :)
Sen kargola abi ben kargo ücretini öderim :queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
arkadaşlar birazcık azıcık daha beklerseniz ((:) sizin için sizler için güzel süprizlerle geliyorum ... ipucu mesklek icabı (((((((:) anlayan anlar yakında hehehee
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst