- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #1
Sevgili kankam SYRIANA (Bülent)i ziyarete gittim...birde ne göreyim...güzel bir kolyesi var...hoşumada gitti hani...kendisi tatlı su motorcusu olmayıp kar kış kıyametde motoruna zevkle binen buluşmaları kaçırmayan değerli bir dostumdur...bazen birbirimize gireriz...ama iyi çocuktur sıpa...
bende istiyom ulen Biloo...:salut:




bende istiyom ulen Biloo...:salut:



