Motoru Ruhunda Bedeninde Yaşatanlar...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sevgili kankam SYRIANA (Bülent)i ziyarete gittim...birde ne göreyim...güzel bir kolyesi var...hoşumada gitti hani...kendisi tatlı su motorcusu olmayıp kar kış kıyametde motoruna zevkle binen buluşmaları kaçırmayan değerli bir dostumdur...bazen birbirimize gireriz...ama iyi çocuktur sıpa...:p

bende istiyom ulen Biloo...:salut:




 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ya mete abı konu accam accam dıyıp duruodun bumuydu yanı pehhh :)))) tmm tmm sımdı kızma zatı son fotoda bıras şeyy cıkmısın :) guzel bı konu tesekkur ederım abı kolyeden fazla bulursan banada ver odama ascam tabi sen blirsin :))))) :queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Kolye gerçekten güzel..

Burada da gümüşten yapılmış kolyeler var...
Ben 2 tane almıştım...
İsteyen olursa bi ara gider resimlerim ve fiyatını da sorarım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metehan çocugu yiycek gibi bakmışın :cherry:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
abi bune yahu.motor kolyeleridemi çıktı.bunun altınından almak lazım zengin gösterir:p :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ö.Z.€.R;916224' Alıntı:
Bülent FAZER mi o :p

Kolye güzelmiş :cat:

Metehan abi son foto'da senden korktum :p

dah abişey görmedinki korkasın...bugün Maçkada taksinin biri arkadan beni kornayla rahatsız etti...bende o an sigarayı yakmaya çalışıyom...iyice yavaşladım tabi illa kıllık yapıcam en son durdurm sol şeritte ...yanıma gelsin diye bekiyoprum...arkadaş indi yanıma doğru gelirken bende aynı anda indim...bi endam boy pos gösterim diye...yüzyüze geldik...ne basıyon birader kornaya dedim...abi pardon biriyle karıştırdım arkadaş sandım dedi...:queen:yavni yemedi diyim...bayağıdır kavgam gürültüm yok...alışık değilim böyle sakin bir hayata...:p

Ya mete abı konu accam accam dıyıp duruodun bumuydu yanı pehhh :)))) tmm tmm sımdı kızma zatı son fotoda bıras şeyy cıkmısın :) guzel bı konu tesekkur ederım abı kolyeden fazla bulursan banada ver odama ascam tabi sen blirsin :))))) :queen::queen::queen::queen::queen:

sen bulursan banada getir yavrım kolyeden...:cherry:

Kolye gerçekten güzel..

Burada da gümüşten yapılmış kolyeler var...
Ben 2 tane almıştım...
İsteyen olursa bi ara gider resimlerim ve fiyatını da sorarım...


fiyatı sormanın ne anlamı var ki...hadi sorduk söyule yarın...parayımı isticen bide benden...valla yakışmadı sana...:pale:bi züprüz yaparsın artıkın...:p

metehan çocugu yiycek gibi bakmışın :cherry:
ya cepten ekrana girmek için yanaştım kekoya...:p

al bendende o kadar, kolyeyi vermedi diye bu kadar da kızılmazki yav :mrgreen:


günahını vermez o bakma böle mülayim durduğuna...:p

abi bune yahu.motor kolyeleridemi çıktı.bunun altınından almak lazım zengin gösterir:p :p

kapalı çarşıda vardır aslında...yokmu aramızda kuyumcu falan...modayı takip eden birileri vardır belkim...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
valla kanka forumda ne olduğumuz az çok belli..normalda anksiyete tedavisi görmüş agresif az dengesiz bir tipim...kızım olmasa inan başım çok belaya girecek

abi aman sakin yaşa.tipin kayık yani,adanalıda değilsin ama psikopat bi tip olduğun belli:p.
yani yiğenimiz olmasa önüne geleni çarpacaksın.
yavaş abi yavaşşşşşşşşşşşşşş:bounce::queen:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ağaçtan yapılanı gürdüm bi arkadaşta anahtarlık gibi bişeydi .o kolyede güzelmiş .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst