dah abişey görmedinki korkasın...bugün Maçkada taksinin biri arkadan beni kornayla rahatsız etti...bende o an sigarayı yakmaya çalışıyom...iyice yavaşladım tabi illa kıllık yapıcam en son durdurm sol şeritte ...yanıma gelsin diye bekiyoprum...arkadaş indi yanıma doğru gelirken bende aynı anda indim...bi endam boy pos gösterim diye...yüzyüze geldik...ne basıyon birader kornaya dedim...abi pardon biriyle karıştırdım arkadaş sandım dedi...:queen:yavni yemedi diyim...bayağıdır kavgam gürültüm yok...alışık değilim böyle sakin bir hayata...![]()
konu dışı >>>![]()
sana vesikalık yaptım. lazım olunca yaptırır, kullanırsın.
afiyet olsun.
abi bakışları biraz daha yumuşatma şansın yokmu :wiinkk:
abi aman sakin yaşa.tipin kayık yani,adanalıda değilsin ama psikopat bi tip olduğun belli.
yani yiğenimiz olmasa önüne geleni çarpacaksın.
yavaş abi yavaşşşşşşşşşşşşşş:bounce::queen:
ağaçtan yapılanı gürdüm bi arkadaşta anahtarlık gibi bişeydi .o kolyede güzelmiş .
son resime bittim ya mete abeeeyy...ne bakış o beee![]()
ne kadar vahşi bi bakış atmış yaa adam parçalıyo resmen bayanlar görmesin ürkebilir![]()
ben de ruhumda yaşatıyom:cat:
eve geliyom vın vın yapıyom babam bi tane geçiriyo enseye:queen:
Ö.Z.€.R;919072' Alıntı::cherry: .
bunuda yeni gördüm iyimi...kolye konusuna gelince bahçelievler'de sürekli gittiğim bir gümüşçü var orda başka birşey bakarken bulmuş ve hemen almıştım...:cat:
özer'im o fazer değil...havalardan kısmet bulup bir türlü fotosunu çekemedim karakızımın ama ilk fırsatta çekip koymaya çalışıcam...:wiinkk:
mete abi kaç grammış,
içi dolumu, boşmu,
gerçek gümüş mü,
sahtemi,
kolyesi derimi,
kaç lira,
fiş almazsak kaça olur
saol saol abi hiç aklıma gelmezdi motoru boynumda taşıcağım ağırmı acep![]()
abii fena bakıyorsun korktum,tırstım resmine resmen bakamıyoruz bee abii saygılarımı iletiyorum
mete abi kıravatlı senmisin bi anda ata demirere benzettim yaharbi acaip benzettim bi anki bakışla gercekleri saklama bizden
![]()
Kolye gerçekten güzel..
Burada da gümüşten yapılmış kolyeler var...
Ben 2 tane almıştım...
İsteyen olursa bi ara gider resimlerim ve fiyatını da sorarım...
ula sende vurup vurup kaçıyon be...ama acıtmıyokine...![]()