Motorsuz Gezimin Motorlu Resimleri -2-

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Muhahahaha, bu benim oyuncağım ama iyi yapamamışlar, boyumu kısa göstermiş :).
Topiği geyiğe çevirmeyin bakayım. Aslında bir sürü de araba resmi var ama siteye uygun değil diye koymadım. McLaren? O araba değil, şaheser :queen:

Boyun kaç peki, hazır fırsatını bulmuşken bişey daha öğreneyim :queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
DVD'im var, ver parayı, izle, öğren, hem de kasama biraz dolar girsin :queen:
Hem ne öğrendin ki dahasını öğreneceksin :p.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Harbiden var mı :silent: Ankarada olduğunu öğrendim işte. :queen:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
tubiiişşşş her duyduuna inanmaaa water ankara da falan yaşamıyo, boyu posu da yok çünkü o bi şakaaa gerçek diil kii :queen:
onun adı da w2c4 y water insaların içine sızdırdıı bir hayal kahramanııı :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sen nerden bileceksin ki, o derinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, bi ara sadece geceleri çıkardı ortaya, demi renkli su :mrgreen: :queen:
Bu arada eski günlerde ki gibi amma geyik yaptık,bi 5x eksik :queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Geceleri ve gündüzleri. Görünmek istediğim zaman çıkarım ortaya. yoksa ben hep buradayım :).
Hele bekleyin, vlad askerden dönsün, 5x'i de kapıp geyiklere akarız topluca :) Keşke worider da olsaydı. Les de kendini procelere vere vere yüksek lisansa başlamış.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Puhahahahaha :queen: woooooo yok artık onu unut :pale: Bugün fenerin maçı var, heyecanlıdır şimdi o :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Puhahahhah o zaman beni de unutma renkli su, topiğinin kilitlenmesine sebep olacağım valla :p :queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Dağıtmayın topiği bakayım, geliyor kızılcık.
Kırk yılda bir kamu hayrına birşey yapmışız, onun da suyunu çıkartmayalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst