Motorsuz Gezimin Motorlu Resimleri -2-

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Muhahahaha, bu benim oyuncağım ama iyi yapamamışlar, boyumu kısa göstermiş :).
Topiği geyiğe çevirmeyin bakayım. Aslında bir sürü de araba resmi var ama siteye uygun değil diye koymadım. McLaren? O araba değil, şaheser :queen:

Boyun kaç peki, hazır fırsatını bulmuşken bişey daha öğreneyim :queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
DVD'im var, ver parayı, izle, öğren, hem de kasama biraz dolar girsin :queen:
Hem ne öğrendin ki dahasını öğreneceksin :p.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Harbiden var mı :silent: Ankarada olduğunu öğrendim işte. :queen:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
51
tubiiişşşş her duyduuna inanmaaa water ankara da falan yaşamıyo, boyu posu da yok çünkü o bi şakaaa gerçek diil kii :queen:
onun adı da w2c4 y water insaların içine sızdırdıı bir hayal kahramanııı :p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sen nerden bileceksin ki, o derinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn, bi ara sadece geceleri çıkardı ortaya, demi renkli su :mrgreen: :queen:
Bu arada eski günlerde ki gibi amma geyik yaptık,bi 5x eksik :queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Geceleri ve gündüzleri. Görünmek istediğim zaman çıkarım ortaya. yoksa ben hep buradayım :).
Hele bekleyin, vlad askerden dönsün, 5x'i de kapıp geyiklere akarız topluca :) Keşke worider da olsaydı. Les de kendini procelere vere vere yüksek lisansa başlamış.
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Puhahahahaha :queen: woooooo yok artık onu unut :pale: Bugün fenerin maçı var, heyecanlıdır şimdi o :queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Puhahahhah o zaman beni de unutma renkli su, topiğinin kilitlenmesine sebep olacağım valla :p :queen:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Dağıtmayın topiği bakayım, geliyor kızılcık.
Kırk yılda bir kamu hayrına birşey yapmışız, onun da suyunu çıkartmayalım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst