- Katılım
- 15 Kas 2005
- Mesajlar
- 9,362
- Konu Yazar
- #1
Başlığı Seda arkadaşımızın aynı adlı ve konulu daha önceki topiğinden çaldım. Bu da bir müze resimleri topiği olduğu için -affına sığınarak- aynı başlığı kullandım.
Gezimizin geçtiği müze bir teknik müze. Havacılık, otomobil ve motosikletleri konu almış. Askeri araçlar da olsa da daha çok sivil araçlar.
Unicycle: 1894 tasarımı, tek silindir, 150cc. İlk tasarı başarısızlıkla sonuçlanmış ancak daha sonra Ferdinand diye bir adam başarılı bir örneğini yapmış. Seri üretimi olmadığı için resmi bir adı da yok.
Wanderer V 2: 1910 yapımı, çift silindir (V2), 408cc.
BMW R 37: 1926 yapımı, tek silindir, 494cc.
Indian Scout 37: 1928 yapımı, 600cc.
Horex S 35: 1936 yapımı, tek silindir, 341cc.
Böhmerland: 1938 yapımı, 608cc. Bu motosiklet 3+1 olmak üzere toplam 4 kişilikmiş. Askeri amaçlı üretilmiş ancak yeterli talep almamış. Vitesi yolculardan biri kontrol ediyormuş (tabii talep almaz), iki vitesliymiş. Boyu 3,20m olan bu motosiklet dünyadaki en uzun motosiklet (Belki daha uzun custom motor vardır ama seri üretimde en uzun bu).
Indian Four: 1940 yapımı, 4 silindir, 1265cc.
Harley Davidson Typ XA: 1941 yapımı, 750cc.
Ardie B 252: 1953 yapımı, tek silindir, 244cc.
Horex Regina 400: 1954 yapımı, tek silindir, 399cc.
Triumph Boss: 1954 yapımı, çift silindir, 350cc.
Vespa PX 80: 1981 yapımı, tek silindir, 79cc.
?? ?: 1985 yapımı, tek silindir, ?cc. Valla 1985 motosilet yarışlarına ait bir motor ama üreticisi kimdir, hangi seridir, anlamadım.
Bir de pocket bike buldum
.
BMW ???: ???? yapımı, ? silindir, ?cc.
Harley Davidson ???: ???? yapımı, ? silindir, ?cc.
Bu da genel görünüş. Resimlediklerimden daha da fazla motosiklet var ama Seda kadar ödevime çalışmadığım için hepsini çekemedim, hem zamanım da azdı. Bir de bir neden daha var
.
Artan motosikletleri de pencerelere dekor yapmışlar.
Concorde: Uçak da var demiştim, değil mi?
McLaren MP4-12: 1997 yapımı, 10 silindir (V10), 3000cc. Ve işte en güzeli. Watercolours olur da McLaren olmaz mı? Ayrıca daha fazla resim çekemememin yegane sorumlusu da bu güzel şeydir :queen:.
Gezimizin geçtiği müze bir teknik müze. Havacılık, otomobil ve motosikletleri konu almış. Askeri araçlar da olsa da daha çok sivil araçlar.
Unicycle: 1894 tasarımı, tek silindir, 150cc. İlk tasarı başarısızlıkla sonuçlanmış ancak daha sonra Ferdinand diye bir adam başarılı bir örneğini yapmış. Seri üretimi olmadığı için resmi bir adı da yok.
Wanderer V 2: 1910 yapımı, çift silindir (V2), 408cc.
BMW R 37: 1926 yapımı, tek silindir, 494cc.
Indian Scout 37: 1928 yapımı, 600cc.
Horex S 35: 1936 yapımı, tek silindir, 341cc.
Böhmerland: 1938 yapımı, 608cc. Bu motosiklet 3+1 olmak üzere toplam 4 kişilikmiş. Askeri amaçlı üretilmiş ancak yeterli talep almamış. Vitesi yolculardan biri kontrol ediyormuş (tabii talep almaz), iki vitesliymiş. Boyu 3,20m olan bu motosiklet dünyadaki en uzun motosiklet (Belki daha uzun custom motor vardır ama seri üretimde en uzun bu).
Indian Four: 1940 yapımı, 4 silindir, 1265cc.
Harley Davidson Typ XA: 1941 yapımı, 750cc.
Ardie B 252: 1953 yapımı, tek silindir, 244cc.
Horex Regina 400: 1954 yapımı, tek silindir, 399cc.
Triumph Boss: 1954 yapımı, çift silindir, 350cc.
Vespa PX 80: 1981 yapımı, tek silindir, 79cc.
?? ?: 1985 yapımı, tek silindir, ?cc. Valla 1985 motosilet yarışlarına ait bir motor ama üreticisi kimdir, hangi seridir, anlamadım.
Bir de pocket bike buldum
BMW ???: ???? yapımı, ? silindir, ?cc.
Harley Davidson ???: ???? yapımı, ? silindir, ?cc.
Bu da genel görünüş. Resimlediklerimden daha da fazla motosiklet var ama Seda kadar ödevime çalışmadığım için hepsini çekemedim, hem zamanım da azdı. Bir de bir neden daha var
Artan motosikletleri de pencerelere dekor yapmışlar.
Concorde: Uçak da var demiştim, değil mi?
McLaren MP4-12: 1997 yapımı, 10 silindir (V10), 3000cc. Ve işte en güzeli. Watercolours olur da McLaren olmaz mı? Ayrıca daha fazla resim çekemememin yegane sorumlusu da bu güzel şeydir :queen:.