Kanında aşırı miktarda delilik yoksa , brandasını örtüp sehpaya alıp yatırıyorsun malum istanbul da da kar yağabiliyor![]()
valla iyi cesaretben karda dahi biniyorum motor a ne yapayım canım istiyor:cherry:
bide bunu yapacak ustada varsa tamamdır bu işArkadaslar mujde caresi bulundu....
http://www.youtube.com/watch?v=QHPOw-Xmm4o
çin malı cub kar soğuğuna dayanamadı onu sattım bakalım ybr karda ne yapacak umarım soğuğa dayanır yoksa bay bay hepimiz yani:queen: çok zevkli olduğunu söylemekte fayda var deneyin görün tabi kar bulabilirseniz:queen:valla iyi cesaret![]()
kar bulmak için şehir dışına 15km çıkmak yeterliçin malı cub kar soğuğuna dayanamadı onu sattım bakalım ybr karda ne yapacak umarım soğuğa dayanır yoksa bay bay hepimiz yani:queen: çok zevkli olduğunu söylemekte fayda var deneyin görün tabi kar bulabilirseniz:queen:
ayıp olan neyse söyle bilelimBir Ankaralı olarak bu konunun açılmasını ve konuyu açan kişinin özellikle izmirli olmasını şiddetle kınıyorum, ayıptır arkadaş!