Motorsuz bir kış geçirmek

Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
özellikle kar yağan illerde oturan motor dostlarımın bütün kış mevsimi boyunca motorsuz ne yaptıklarını,yerini neyle doldurduklarını merak ettim.izmir'de kar yağmadığı için bu konuda kendimi şanslı sayıyorum:cherry:
 
Katılım
13 Nis 2009
Mesajlar
767
Kanında aşırı miktarda delilik yoksa , brandasını örtüp sehpaya alıp yatırıyorsun malum istanbul da da kar yağabiliyor :)
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
tatil konyada 3 ay veya 5 ay surebılıyor ara sıra calıştırıp sesını dınlemessen
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben karda dahi biniyorum motor a ne yapayım canım istiyor:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kanında aşırı miktarda delilik yoksa , brandasını örtüp sehpaya alıp yatırıyorsun malum istanbul da da kar yağabiliyor :)

Eğer benim daha önceki yıllarda yaptığım gibi hava soğuk, yağmur yağıyor gibi bahaneler üretmezsen İstanbul'da motosiklet kullanılmayacak en fazla 1 bilemedin 2 hafta olur. :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
valla iyi cesaret:)
çin malı cub kar soğuğuna dayanamadı onu sattım bakalım ybr karda ne yapacak umarım soğuğa dayanır yoksa bay bay hepimiz yani:queen: çok zevkli olduğunu söylemekte fayda var deneyin görün tabi kar bulabilirseniz:queen:
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
bende geçen dönem kar yağdında okula motorla gidip gelmiştim. Tabi 2 metre kar yoktu yarım karış veya erimiş di. Bu sene motoru sattım. Ne alıcam bilmiyorum.
Enduro hastayım ama pahalılar. Honda Translap XL700 üm olsun 2 metre karda biler sürerim :)
 
Katılım
18 Eyl 2011
Mesajlar
209
çin malı cub kar soğuğuna dayanamadı onu sattım bakalım ybr karda ne yapacak umarım soğuğa dayanır yoksa bay bay hepimiz yani:queen: çok zevkli olduğunu söylemekte fayda var deneyin görün tabi kar bulabilirseniz:queen:
kar bulmak için şehir dışına 15km çıkmak yeterli:)ybr karda hikaye cros olsa neyse:))
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
kar yağsada bide karda binsek motora bakalım nasıl oluyomuş :) ama yağmıyor:(
 
Katılım
11 Ağu 2010
Mesajlar
36
Ankarada lokontada pakette calısıyorum yaz kış yağmur çamur ybr kulanıyorm lastik sçimini iyi yaparsan dikatli olursan bi sorun yaşamıyorsun tabi kyafetlerin tam olacak yoksa yamulrsn soğuktan : )
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
benim korumalar tam dizlik kask vs ne ararsan var lastikler pirelli mt65 yağışta yol tutuşu güzel
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
kar haricinde az buzlu yolda dahi kullandım ama ne kullanmaydı bana sor :cherry:
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Aranızda kış deneyimi olan var ve benimde size sorularım var :) Motosikletimle ilk kışım ve kışın da binmek istiyorum önerileriniz var mı acaba :)
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
Bir Ankaralı olarak bu konunun açılmasını ve konuyu açan kişinin özellikle izmirli olmasını şiddetle kınıyorum, ayıptır arkadaş!
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ankara soğuğunda kışın motora binersen kendine hastaneden rezerve yatak ayırtsan ii olur iç anadolunun soğuğunu ii bilirim malatyada kaldım -25 derece aralık ayında soğuklar daha yeni başlıyor dediler:santa: hiç tavsiye etmem yani ama sen alışkın olman gerek
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Biz ankarada motorlarımı kara gömerken diğer sıcak memleketteki arkadaşların motora binmesini kınıyoruz. Onlarda binmesinler :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst