motorsiklet ve yardımseverlik ..

Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
selam arkadaşlar öncelikle başıma gelmiş bir hadiseyi paylaşmak istiyor ve bunları yaparkende aklımdaki soru işeretlerini gidermek istiyorum. konusu geçen yolculuğum kocaeliden bursaya yaptığım yolculuğun dönüşünde gerçekleşti o gün motorsiklete binmiş olmama ve motorsiklet kullanıcısı olduğuma adımın motorcu diye geçmesine oldukça fazla memnun ve hoşnut oldum ..

dönüş yolu kestirme olduğu ve birazda geç kaldığım için orhangazi iznik karamürsel yolunu seçmiştim bilgisizliğim, sonucu yedek depomunda açık olduğunu daha gider diyerek benzinden sebep yolda kalmamla başladı herşey ,motorda bir gram benzinim kalmadı ,belki bir saat otostop çektim bir sonraki benzinliğe gidip bir şişeye vs. ye biraz benzin alıp geri gelmekti düşüncem, saat bayağı geç olmuştu arabaların hiç biri oralı bile olmadı zaten iznik yolunu bilenler bilir geniş ama tenha bir yoldur ,öyle kara kara düşünürken,bana yakın olan birilerini düşünüyordum kim bana yardım edebilir diye benzinliğe 3-4 km vardı motoruda yol kenarında bırakıp yürümeyi göze alamadım,dizlikli pantolon ve botlar sıkıntı veriyordu ,hem motoru itip hemde arkama bakına bakına ufak ufak motorla yürüyorduk, kendi aptallığıma doymayayım diyede homurdanıp duruyordum 50 tane benzinlik geçtim :) bu sırada arkamda 6 tane far beliriverdi ,homurtularından en az 650 lik makinalardı bende afalladım ne oluyoruz hallerine girdim bir anda sağolsunlar isimlerini soramadığım 6 motorcu ağabeyim durumu farkeder farketmez firenlere asılıp kerdeşim hayırdır problem ne deme zahmetini göstererek işte motorculuk budur diye düşünmeme sebep oldular ve beni ilerideki benzinliğe kadar çektiler , aslında motorculukla alakası olmamalı insanlıkla alakalı olmalı ama neden motorcunun derdini motorcu anlıyorda, kamyoncunun sorunu olduğunda yanında birtane bile kamyon göremiyoruz ne demek istediğimi sanırım anlatabildim,(ÇÜNKÜ BİZ MOTORCUYUZ) Sevgi ve hürmetler....
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
aynen mehmet arkadaşım 2 tekermi gerisi yalan abi,goldwıngden, scoterına kadar sevgiler :)

cc ayrımı yoktur aslında motorcular arasında.
kafasında kaskı olmayan motorunda ayna olmayan abuk subuk sürücüleredir bizim tavırlarımız.
onun dışında 50 cc bile olsa, durumun ciddiyetinden haberdar hayatına önem veren insanlar herzaman selamı alır selamı verir :)

isterse goldwing i olsun, kafasında kaskı üzerinde montu yoksa dönüp selam vermem, vermeyiz :)
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çok hoş bi anı aslında :)

aynen alicim insan güzel hadiselerde yaşıyor kötü olanlarıda fakat motorcuya motorcudan kötülük görmedim ve 18 yıldırda motor kullanıyorum yolda tanımadığım olsun farketmez motorcumu gördüm illaki selamı çakarım,veremiyorsam sellektör yaparım,onuda veremedim başımı sallarım oda olmadı kornaya basarım sonuçta kendimi yırtarım :):cat:
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
trafikte yüzlerce araba karşılıklı geçer ama kimse birbirine selam vermez, ama motorcular selamlaşır.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
141
aynen alicim insan güzel hadiselerde yaşıyor kötü olanlarıda fakat motorcuya motorcudan kötülük görmedim ve 18 yıldırda motor kullanıyorum yolda tanımadığım olsun farketmez motorcumu gördüm illaki selamı çakarım,veremiyorsam sellektör yaparım,onuda veremedim başımı sallarım oda olmadı kornaya basarım sonuçta kendimi yırtarım :):cat:

aynı abi hatta camı açarım yaklaşırım aynı istikamete gidiyosak o egsozu dinlerim dinleyebildiğim kadar...
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Bir şey dikkatimi çekti. Kurye, pizzacı v.s. motorlara selam verdiğimde başta bir şaşırıyorlar. Özellikle scooterlar. Pek selam verilmiyor galiba bu insanlara. Halbuki en ağa babasından motorcular onlardır yahu...
 
Katılım
26 Eki 2010
Mesajlar
952
Bir şey dikkatimi çekti. Kurye, pizzacı v.s. motorlara selam verdiğimde başta bir şaşırıyorlar. Özellikle scooterlar. Pek selam verilmiyor galiba bu insanlara. Halbuki en ağa babasından motorcular onlardır yahu...

katılıyorum, lakin bir kaç kez şahit oldum adamları hakkaten sallamıyor kimi artisler.
benim motorcunun oraya gelen dominos kuryeleri var.
bu selam konusunda hakkaten üzücü olduğunu söyledi özellikle sorduğum halde 6-7 farklı sürücü.
aslında hepsi dünya tatlısı çocuklar ve aslında +500 cc sürücüleri.
enteresandır :silent:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Bir şey dikkatimi çekti. Kurye, pizzacı v.s. motorlara selam verdiğimde başta bir şaşırıyorlar. Özellikle scooterlar. Pek selam verilmiyor galiba bu insanlara. Halbuki en ağa babasından motorcular onlardır yahu...

sevgili arkadaşım şimdi kendini kuryeci gibi 24 saatini motor tepesinde geçiren biri olarak düşünürsen olay belkide senin içinde sıradanlaşabilir ama istanbulda bir çok kurye bana yol bulma konusunda yardımcı olmuştur allahtan gps aldımda kuryelerde rahatladı bende :cherry: fakat birazda onların pisikolojisiyle düşününce durumun normal olduğunu sende anlarsın onlar bizim gibi motorla gezeceğiz diye güzel havaları beklemek gibi bir lüksleri yok,adamın derdi bini aşmış malı nasıl teslim ederim ,öbürüne nasıl yetişirimin derdinde çoğu zaman ayazdan yağmurdan ,buğudan gözünün önünü zor görüyor o pisikolojide bırak selam vermeyi dalgın kafayla seni görmez bile ki haklı olarak :) motorcuysa kötüde bizim motorcumuz bu böyle bir aşkmış demek :)
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
2 teker kardeşliği budur işte selam konusunda geçen benim de başıma tatlı bir olay geldi yolda ağır ağır giderken arkadan bi vızırtı geliyordu aynaya bi baktım uzunları yakmış bi ss makine ( zx-6r) ses yavaşladı yanıma sokuldu selamı çaktı gitti nasıl hoşuma gitti anlatamam :)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
sevgili arkadaşım şimdi kendini kuryeci gibi 24 saatini motor tepesinde geçiren biri olarak düşünürsen olay belkide senin içinde sıradanlaşabilir ama istanbulda bir çok kurye bana yol bulma konusunda yardımcı olmuştur allahtan gps aldımda kuryelerde rahatladı bende :cherry: fakat birazda onların pisikolojisiyle düşününce durumun normal olduğunu sende anlarsın onlar bizim gibi motorla gezeceğiz diye güzel havaları beklemek gibi bir lüksleri yok,adamın derdi bini aşmış malı nasıl teslim ederim ,öbürüne nasıl yetişirimin derdinde çoğu zaman ayazdan yağmurdan ,buğudan gözünün önünü zor görüyor o pisikolojide bırak selam vermeyi dalgın kafayla seni görmez bile ki haklı olarak :) motorcuysa kötüde bizim motorcumuz bu böyle bir aşkmış demek :)

Ben zaten kuryeler selam vermiyor demedim bro... Kuryelere kimse selam vermiyor dedim... :wiinkk:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Ben zaten kuryeler selam vermiyor demedim bro... Kuryelere kimse selam vermiyor dedim... :wiinkk:

valla benim için samimi söylüyorum farketmiyor kuryesi vs. :) haklısın aynen katılıyorum :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:04 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:01 ----------

Ben anladım :p
Motor deme moto de diyo abi :)

bilmemek değil öğrenmemek ayıp :cherry::cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:04 ----------

katılıyorum, lakin bir kaç kez şahit oldum adamları hakkaten sallamıyor kimi artisler.
benim motorcunun oraya gelen dominos kuryeleri var.
bu selam konusunda hakkaten üzücü olduğunu söyledi özellikle sorduğum halde 6-7 farklı sürücü.
aslında hepsi dünya tatlısı çocuklar ve aslında +500 cc sürücüleri.
enteresandır :silent:

insanlardan bahsediyoruz mehmet arkadaşım herkez bir olmaz tabiki motosiklet kullanıpta artisti uyuz insanlar yokmu elbette var vakat onlar uyuzluğunu başka şeylerle yapıyorlar sanki 500 lük olarak lense ederken daha ne demek istediğini anladım :) bu ayrı bir tartışılacak konudur fakat gurup gezilerini severim hızı sevmem yok efendim onun motoru 500 lükmüş bana selam vermemiş hayabusa ya biniyomuş tavır yapıyormuş yapar ama bunlar tatlı rekabetlerdir,olay ne anlatırken nerelere gelecek ,:) bir konuda bunun için açarız kurtlarını dökmek isteyen döker bizde eğlenir öğreniriz :)
 
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
325
2 teker kardeşliği budur işte selam konusunda geçen benim de başıma tatlı bir olay geldi yolda ağır ağır giderken arkadan bi vızırtı geliyordu aynaya bi baktım uzunları yakmış bi ss makine ( zx-6r) ses yavaşladı yanıma sokuldu selamı çaktı gitti nasıl hoşuma gitti anlatamam :)

artisler var evet ama son yaşadığım olaydan sonra anladım ki gerçekten harbi motorcu ruhunuda taşıyanlar var gold winge de binsem honda today e binene bile selam veririm arkadaş :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst