motorsiklet ve yardımseverlik ..

Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Yazin guney yollarinda gider iken yolda duran bir motor gordummu araba ile dahi olsam durup hal hatir sormaya ozen gosteririm, (Gerci cogu sicaktan bunalip mola vermis cikiyor:) ) ama olsun. Bir kac defa bozuk motorlarini yol ortasinda tamir ettim diye sukran eden insanlara da denk geldi
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
2-3 hafta önce nişanlımla Malatya'dan Elazığ'a geçerken yolda 34 plakalı siyah bi corollanın tekeri patlamıştı. o an keşke lastik tamir köpüğü alsaydım demiştim. adama verirdik idare ederdi, Elazığ'a 20 km kalmıştı çünkü.

1 kere gaz telinin çıkması yüzünden karbüratörü açtığım sırada etraftan pis pis bakan otomobil sürücüleri yüzünden yolda kalmanın ne berbat bi duygu olduğunu bilirim.
 
Katılım
4 Mar 2011
Mesajlar
374
geçen yaz Ataşehirden Şile'ye yaptığımız bisiklet turunda mola verdiğimiz zaman... yanımızda bir motosiklet grubunun durması ,selam vermesi,sıkıntı olup olmadağını sorması benim çok hoşuma gitmişti, motosikletlerin en düşüğü suzuki bandit 650 idi :) o günden sonra dedimki motorcu olmalıyım:cat: o güzel o anlayışlı o sosyal gruba mutlaka katılmalıyım dedim :cat:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
az önce gelirken bi arkadaş emniyet şeridinde durmuş, indim, hayırdır bozuldumu dedim, yok benzin bitti ama yedek vardı dedi, haa tamam dedim, motoruma giderkende beni sıyırıp yola devam etti. çarpsaydın bari mübarek:)
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motorda korna yok aragazla cvp veriyorum :pr:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bu olaylardan çok yaşadım en güzelide benzer bi benzin olayı gelmişti başıma:),otobanda eve doğru gidiyorum benzin ibresi kırmızıda ve yeter dedim ama yetmedi kaldım dımdızlak ortada motoru iterek gitsem en az 1 saat yol,kafamda herşeyi düşündüm dedim demek çekiceğimiz varmış olsun be dedim:)derdemez bi arkadaş geldi kendisinde kaska var artçıda yok tipide öle sağlam değil ama motorcu ya işte kendi deposundan pet şişeye benzini döktü karburatöre giden hortumu 2 saniyede çıkarttı sanki bilerek bana yardıma geldi arkadaş:)bende atladım gittim...kendimde ne zaman yolda motor göresem durup sorarım sorun vs varmı diye...

birde araba kullanırken motorlara yol veriyorum elimden geldiğince karşı tarafta pek mutlu oluyor ben olsam bende öyle olurum:wiinkk:

motosiklet sevgisi kültürü ayrı bişey yahu:)
 
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
351
selam arkadaşlar öncelikle başıma gelmiş bir hadiseyi paylaşmak istiyor ve bunları yaparkende aklımdaki soru işeretlerini gidermek istiyorum. konusu geçen yolculuğum kocaeliden bursaya yaptığım yolculuğun dönüşünde gerçekleşti o gün motorsiklete binmiş olmama ve motorsiklet kullanıcısı olduğuma adımın motorcu diye geçmesine oldukça fazla memnun ve hoşnut oldum ..

dönüş yolu kestirme olduğu ve birazda geç kaldığım için orhangazi iznik karamürsel yolunu seçmiştim bilgisizliğim, sonucu yedek depomunda açık olduğunu daha gider diyerek benzinden sebep yolda kalmamla başladı herşey ,motorda bir gram benzinim kalmadı ,belki bir saat otostop çektim bir sonraki benzinliğe gidip bir şişeye vs. ye biraz benzin alıp geri gelmekti düşüncem, saat bayağı geç olmuştu arabaların hiç biri oralı bile olmadı zaten iznik yolunu bilenler bilir geniş ama tenha bir yoldur ,öyle kara kara düşünürken,bana yakın olan birilerini düşünüyordum kim bana yardım edebilir diye benzinliğe 3-4 km vardı motoruda yol kenarında bırakıp yürümeyi göze alamadım,dizlikli pantolon ve botlar sıkıntı veriyordu ,hem motoru itip hemde arkama bakına bakına ufak ufak motorla yürüyorduk, kendi aptallığıma doymayayım diyede homurdanıp duruyordum 50 tane benzinlik geçtim :) bu sırada arkamda 6 tane far beliriverdi ,homurtularından en az 650 lik makinalardı bende afalladım ne oluyoruz hallerine girdim bir anda sağolsunlar isimlerini soramadığım 6 motorcu ağabeyim durumu farkeder farketmez firenlere asılıp kerdeşim hayırdır problem ne deme zahmetini göstererek işte motorculuk budur diye düşünmeme sebep oldular ve beni ilerideki benzinliğe kadar çektiler , aslında motorculukla alakası olmamalı insanlıkla alakalı olmalı ama neden motorcunun derdini motorcu anlıyorda, kamyoncunun sorunu olduğunda yanında birtane bile kamyon göremiyoruz ne demek istediğimi sanırım anlatabildim,(ÇÜNKÜ BİZ MOTORCUYUZ) Sevgi ve hürmetler....
Her ne kadar aksilik yaşanmış olsa da başlarda sonraki gelişim çok güzel ve anlamlı..güzel bir anı olmuş sana ..yazdıklarından büyük keyif aldım..bunu burda bizlerle paylaştığın için teşekkür ederim.:wiinkk:
Bir şey dikkatimi çekti. Kurye, pizzacı v.s. motorlara selam verdiğimde başta bir şaşırıyorlar. Özellikle scooterlar. Pek selam verilmiyor galiba bu insanlara. Halbuki en ağa babasından motorcular onlardır yahu...
Evet..bana göre de asıl motorcu onlar ,yaz ,kış, yağmur, güneş demeden işleri gereği sürüyorlar nitekim..ne varki ben mümkün olan her durumda selam versemde selamı ma karşılık aldığımda oluyor almadığımda..ama bizler genede bu selamı vermeye devam etmeliyiz ..selama karşılık verenin de vermeyenin de canı sağolsun..insanın her anı diğer bir anı nı tutmaya biliyor..
az önce gelirken bi arkadaş emniyet şeridinde durmuş, indim, hayırdır bozuldumu dedim, yok benzin bitti ama yedek vardı dedi, haa tamam dedim, motoruma giderkende beni sıyırıp yola devam etti. çarpsaydın bari mübarek:)

Yok sen yanlış anlamışsın..o arkadaş sana aslında selam vermek istemiştir..:p
Şaka bir yana büyük geçmiş olsun.. ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
motosiklet ulaşım aracı değil yaşam tarzıdır ve bunu böyle bilenler kendi tarzında insanlar gördümü elbette duruyorlar ellerinden gelen yardımı yapıyorlar.
Bu dostluk hiç bitmeyecek,diğer araçlara bize ne kadar gıcıksa bizde birbirimize o kadar yakınlaşacağız...
Sevgilerle.....
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Neyse geçmiş olsun. Birdaha böyle vurdum duymazlık yapmazsın inşallah.


trafikte yüzlerce araba karşılıklı geçer ama kimse birbirine selam vermez, ama motorcular selamlaşır.

Araba kullanmak birçok insanın beceri ve kabiliyeti dahilindedir. Ticari amaçlı veye şahsı ihtiyaca dayanır.
Motosiklet kullanmak farklı bir kabiliyet, farklı bir zihniyet, farklı bir kişilik semboludur. Bu nedenle "Motosikletçi" doğayı ve insanı sevmeyi bilendir.:rendeer:
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Neyse geçmiş olsun. Birdaha böyle vurdum duymazlık yapmazsın inşallah.




Araba kullanmak birçok insanın beceri ve kabiliyeti dahilindedir. Ticari amaçlı veye şahsı ihtiyaca dayanır.
Motosiklet kullanmak farklı bir kabiliyet, farklı bir zihniyet, farklı bir kişilik semboludur. Bu nedenle "Motosikletçi" doğayı ve insanı sevmeyi bilendir.:rendeer:

eyvallah sevgili arkadaşım bazen insana seninde dediğin gibi öyle bir ihmalkarlık geliyorki sonra kendinde şaşıyorsun fakat benim ihmalim demiyeyim onada şöyle anlatayım motoru daha yeni aldım ve farketmeden direkt yedek depoyuda açmışım farkında olmayarak ben motorun yedeğe düşeceğini beklerken benzin bitti oysa zaten yedek depo açıkmış farkettim ama iş işten geçti tabi olacak ya banada ders olmadı değil hani:) artı olarak güzargahta sürekli kullandığım bir güzergahtı ondan biraz daha rahat davranıyordum eee fazla rahat olmayacaksın demekki :) saygı ve selamlar....
 
Katılım
8 Tem 2009
Mesajlar
881
2009 yılı 30 ağustos bağdat caddesinde yüzlerce motosiklet kortej ilerlerken yan yana durduğumuz ve orada tanışıp muhabbet ettiğimiz bi arkadaş vardı,kortej bir ilerliyor bir müddet duruyordu.O anlardan birinde benim motorda küçük bi sorun oldu çalışmadı,

tabi ben sağa çektim bir müddet sonra çalışınca ilerledimki sağda o arkadaşı gördüm,gitmemiş beni beklemiş ne oldu diye,henüz tanışmıştık ve davranışı hoşuma gitmişti.

sonra ilerledik ve dağıldık,

geçen sene boğaz köprüsünü geçiyorum,gişelerde sağda çekmiş bir motorcu,çektim yanına,dedi çalışmıyor arıza yaptı.Kadıköye götürebilirmisin beni o tarafa gidiyosan,

Dedim ki seni nerden tanıyorum ben,o bana ben ona derken o kortejdeki kişi olduğunu hatırladım, aldım arkadaşı kadıköyde istediği yere bıraktım,bu güne kadar çok kişiye yardımcı olmuşumdur ama benim için bu baya bi anlamlı olmuştu :)
 
Katılım
22 Eyl 2009
Mesajlar
2,039
selam arkadaşlar öncelikle başıma gelmiş bir hadiseyi paylaşmak istiyor ve bunları yaparkende aklımdaki soru işeretlerini gidermek istiyorum. konusu geçen yolculuğum kocaeliden bursaya yaptığım yolculuğun dönüşünde gerçekleşti o gün motorsiklete binmiş olmama ve motorsiklet kullanıcısı olduğuma adımın motorcu diye geçmesine oldukça fazla memnun ve hoşnut oldum ..

dönüş yolu kestirme olduğu ve birazda geç kaldığım için orhangazi iznik karamürsel yolunu seçmiştim bilgisizliğim, sonucu yedek depomunda açık olduğunu daha gider diyerek benzinden sebep yolda kalmamla başladı herşey ,motorda bir gram benzinim kalmadı ,belki bir saat otostop çektim bir sonraki benzinliğe gidip bir şişeye vs. ye biraz benzin alıp geri gelmekti düşüncem, saat bayağı geç olmuştu arabaların hiç biri oralı bile olmadı zaten iznik yolunu bilenler bilir geniş ama tenha bir yoldur ,öyle kara kara düşünürken,bana yakın olan birilerini düşünüyordum kim bana yardım edebilir diye benzinliğe 3-4 km vardı motoruda yol kenarında bırakıp yürümeyi göze alamadım,dizlikli pantolon ve botlar sıkıntı veriyordu ,hem motoru itip hemde arkama bakına bakına ufak ufak motorla yürüyorduk, kendi aptallığıma doymayayım diyede homurdanıp duruyordum 50 tane benzinlik geçtim :) bu sırada arkamda 6 tane far beliriverdi ,homurtularından en az 650 lik makinalardı bende afalladım ne oluyoruz hallerine girdim bir anda sağolsunlar isimlerini soramadığım 6 motorcu ağabeyim durumu farkeder farketmez firenlere asılıp kerdeşim hayırdır problem ne deme zahmetini göstererek işte motorculuk budur diye düşünmeme sebep oldular ve beni ilerideki benzinliğe kadar çektiler , aslında motorculukla alakası olmamalı insanlıkla alakalı olmalı ama neden motorcunun derdini motorcu anlıyorda, kamyoncunun sorunu olduğunda yanında birtane bile kamyon göremiyoruz ne demek istediğimi sanırım anlatabildim,(ÇÜNKÜ BİZ MOTORCUYUZ) Sevgi ve hürmetler....


Banada aynısı e-5 te olmuştu tabi motor bozulmuştu sereserpe bütün takımları motoru dağıtmıştım yanımdan birçok büyük makine geçmişti bir tanesi bile durup yardım gerekiyormu ne oldu diye sormamıştı, mondialli iki arkadaş durup ''bizden bir isteğin varmı'' demişlerdi yani bu karakter kişilik ve insaniyetle alakalı motorculukla alakalı birşey değil...
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
35
Banada aynısı e-5 te olmuştu tabi motor bozulmuştu sereserpe bütün takımları motoru dağıtmıştım yanımdan birçok büyük makine geçmişti bir tanesi bile durup yardım gerekiyormu ne oldu diye sormamıştı, mondialli iki arkadaş durup ''bizden bir isteğin varmı'' demişlerdi yani bu karakter kişilik ve insaniyetle alakalı motorculukla alakalı birşey değil...

Selamlar,

bassturbin kardesim, dediklerine katiliyorum ancak bu birazda Istanbul gibi buyuk ve kalabalik sehirlere ozel bir durum saniyorum, malum benim gibi keyif icin degilde genelde ulasim icin kullaniliyor motorlar, bir yere yetisme yada ise varma kaygisi ile yola ciktilarsa durmamalari kabul edilebilir, sonucta E5 diyosun birileri mutlaka yardimci olur. Ama sehirdisinda yada daha sakin bir yolda denk gelseler dururlardi diye dusunuyorum.

Mesela: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/79255-asfalt-ile-ilk-bulusma-ve-motorcu-dayanismasi.html
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bende geçen cumartesi işten erken çıktım köyde kuzenim vefat etmiş neyse köy yolunda gidiyorum bir tane üç tekerli motor adam hurdacı lastik gümlemiş durdum yanında ya delikanlı lastik patladı şunu yaptır gel dedi en yakın yer 10 km git gel ee birde motorcu uğraşacak o arada cenazeye 40 dadika var dayı kusura bakma cenazem var sen lastiği ver bizim köyde yaptırayım geri getireyim ama 3 saati bulur en az dedim oda o zaman boşver dedi neyse ben işleri hallettim geri dönüş yolunda baktım dayı daha yeni yaptırmış gidiyor selamlaştık sonra devam işini göremediğim için gerçekten kendimi suçlu hissetmiştim
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Selamlar,

bassturbin kardesim, dediklerine katiliyorum ancak bu birazda Istanbul gibi buyuk ve kalabalik sehirlere ozel bir durum saniyorum, malum benim gibi keyif icin degilde genelde ulasim icin kullaniliyor motorlar, bir yere yetisme yada ise varma kaygisi ile yola ciktilarsa durmamalari kabul edilebilir, sonucta E5 diyosun birileri mutlaka yardimci olur. Ama sehirdisinda yada daha sakin bir yolda denk gelseler dururlardi diye dusunuyorum.

Mesela: http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/79255-asfalt-ile-ilk-bulusma-ve-motorcu-dayanismasi.html

evet flok arkadaşıma aynen katılıyorum ,istanbul kalabalık emleket hakikaten günün yaşamın mücadelesi ve sitresiyle oluşan şeylerden sebep durmayabilirler ama yüzde 70 karakter ve kişiliği ile de alakalı eğer daha önce yolda kalıp ağzı yandıysa bisiklet bile görse durur görüşündeyim sevgiler...:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
çizilen bu romantik resme katkıda bulunmak isterdim ama maalesef çok katılmıyorum. motosiklet kullanıcılarının maalesef azınlığı bu dediğiniz niteliklerde, çok ama çok fazla çakal var. o yüzden sırf motosiklet kullanıyor diye tanımadan kimseye bi yakınlık beslemem.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
çizilen bu romantik resme katkıda bulunmak isterdim ama maalesef çok katılmıyorum. motosiklet kullanıcılarının maalesef azınlığı bu dediğiniz niteliklerde, çok ama çok fazla çakal var. o yüzden sırf motosiklet kullanıyor diye tanımadan kimseye bi yakınlık beslemem.

mantıken genel anlamda cümle cuk diye oturmuş ve doğrudur...fakat hiç tanımıyorda olsak bir motosiklet yanımızdan,karşımızdan geçtiğinde bir şeyler düşünürüz ,bu genelde onunda 2 teker bir araç olduğu ve sizinle aynı sorunları,sürüş tekniklerini,katogoride bir araç olduğu dur tabiki sırf motosiklet kullanıcısı diye kişisel bilgilerimizi,tc numaramızı,kredi kartları numaralarını vereceğimiz anlamda güvenli olduğu anlamına gelmez ,ama sıcak başlayacak,bir yardımlaşmaya,arkadaşlığa alettir motosiklet, bir yaşam biçimi, bir aşktır.....:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birde bu taraftan bakalım lutfen....
Her arıza arıza değildir.
Ne olur ne olur yada olmazne,olmaz olmazda demeyelim
Yardım için durduğumuzda motoru stop edip,kontak anahtarının cebimizin dibinde olduğuna emin olalım arkadaşlar,
Motorumuzun arkasından el sallamak zorunda kalmayalım.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
Birde bu taraftan bakalım lutfen....
Her arıza arıza değildir.
Ne olur ne olur yada olmazne,olmaz olmazda demeyelim
Yardım için durduğumuzda motoru stop edip,kontak anahtarının cebimizin dibinde olduğuna emin olalım arkadaşlar,
Motorumuzun arkasından el sallamak zorunda kalmayalım.

her şeyin abartısı fazlası zaradır insanlara iyilik yapacağım dersin :) karşındaki allah allah bu adam neden böyle yaklaşıyor yoksa bir şey mi var diye aklından geçirir yani kısaca selam vermek öncelikle dinimizde var vermek iyidir veriniz ve alınız ...

not:ancak bende iyilik perisi değilim elbette hayatın her aşamasında var sadece orta karar ayarını iyi tutturmak lazım..

dip not:insanlar okurlar okuyarak öğrenemediğini yaşayarak öğrenirler okumak bir yere kadar tecrübe yaşayarak öğrenilir..

dip notun en dip notu:her yüzüne güleni dostun sanma

dip notun,dip notunun enn dip notu : benimde senin gibi motorum olsa kontağı değil üzerinde bırakmak boynuma asar koynuma sokarım :)zıppır abim ve asil cabbarıma selam....:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst