3d modelleme yaparsan hem daha zevkli hem daha profesyonel olur.
modo (orta karar)
3d canvas pro (biraz zayıf ama kullanımı kolay)
lightwave (biraz karmaşık ama bütün ihtiyacını karşılıyor)
programlarını modelleme amaçlı kullanabilirsin. tabi bunları insanlarla 3d olarak paylaşmak istersen birde complier programa ihtiyacın var. bu konuda da:
DarkBasic veya DarkBasic Pro (dil biraz karışık ve anlaması zor ama çok başarılı)
Blitz3d (daha basit bir dil ama shader gibi bazı önemli özelliklerden yoksun.)
programlarını önerebilirim.
2d olarak çalışmakta kararlıysan moho programını önerebilirim. photoshop ile beraber kullanırsan harika sonuçlar veriyor. animasyon desteğide var.
grafik çok karışık ama bir okadarda zevkli bi konudur. photoshop ile başlar ve sonu yoktur. sormak istediğin birşey olursa yahoo veya msn (tercihen yahoo) ulaşabilirsin.
başarılar ve iyi şanslar...